Utbytesstudent Boise, Idaho

Igår, idag

Kategori: I USA

Gårdagen: Ethan hämtade mig och Naomi och vi drog till the football game, det var inte kul alls så jag och Naomi gick därifrån efter ca 30 min.Kommer anatgligen inte gå igen, men kan ju iaf säga att jag faktiskt varit på en match nu! Vi promenerade Down Town och gick och köpte Chai Te, sen promenerade vi hem. Det var en mysig kväll. 
Idag: vaknade runt 11, såg att jag fått ett paket, blev as glad. Där i var 3 av mina kjolar som m&p skickat! TACK I MASSOR. Sen jag kom hit så har jag känt mig så tråkig och aldrig vetat vad jag ska ha på mig, så jag hoppas det blir lite bättre nu! Efter detta lyckliga ögonblick så åkte jag, Naomi och Kirstin med hunden Zoey och tog en låångt promenad. Kom hem 2 timmar senare. Det är så himla vackert här så det var en bra promenad.
Ikväll ska jag och Naomi gå på bio, kul!
 
Ethan tar ego bild :)
Såg lagom road ut
Fattade ingentig av fotbollen, jag och sport funkar inte riktigt
The marching band, kul att se, extremt amerikanskt.
Chillade på en bro
Låter bilderna från idag tala för sig själva
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • k säger:

    vad sjuukt vackert och asfina byxor!!!

    2013-09-29 | 00:37:22
  • pappa säger:

    Wav vilka fina bilder. Mera sådant.

    2013-09-29 | 01:23:24
  • Anders Wicander säger:

    Fantastiska bilder!!

    2013-09-29 | 07:26:26
  • Farmor Ruth säger:

    Nu har mamma visat mig dina senaste inlägg. Var är mitt vykort? Bli inte lurad igen när du köper frimärke! Vilka vackra bilder du har tagit. Så roligt att se var du befinner dig. Kramar i massor från mig

    2013-09-29 | 12:17:33
  • Annki Pjons säger:

    Såååå kul att läsa om ditt äventyr =)
    Du är så himla bra på att återge hur du känner, det blir så mkt mer verkligt för mig som läser än om du bara skrivit om allt bra! ....Å alla dessa härliga (och ibland knasiga) bilder - underbart!

    Det är så modigt att lämna trygga Sverige och ge sig iväg till en helt ny miljö. Imponerande =)

    Keep up the good work!

    2013-09-30 | 14:03:59
  • Emrika säger:

    Wow vilka fina bilder! Du går i pappas fotspår! Ser en möjlig framtid som fotograf!

    2013-10-01 | 10:32:26

Kommentera inlägget här: