Utbytesstudent Boise, Idaho

Hemma ifrån Califronia

Kategori: I USA

Hej på er! Idag kom vi hem ifrån denna fantastiska resa. Har haft det så otroligt bra. Det går inte riktigt att förklara faktiskt. Har badat i havet, kännt doften av havet, åkt kollektivtrafik för första gången sedan jag kom hit, varit i en storstad igen. Allt detta har väckt så himla många minnen och känslor ifrån Sverige, vilket både har varit jätte kul och jobbigt. Veckan gick så himla fort iallafall, önskar vi hade kunnat stanna längre, men jag är ändå glad över att vara hemma.
 
Nu är det så att jag tog över 700 bilder. Jag har en video som jag håller på att ladda upp nu, sedan kommer det komma bilder i olika inlägg hela tiden. Eftersom det tar ca 5 min att ladda upp en bild så måste jag dela upp det. Men jag börjar lite smått nu.
mycket trafik
 
 
 Är så himla trött så ni får nöja er med de bilderna 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: