Utbytesstudent Boise, Idaho

ojojoj

Kategori: I USA

Förlåt för att jag är så himla dålig på att blogga. Fy på mig. Men det är jullov och livet har bara rullat på.
Imorgon börjar ju dock skolan igen. Två veckor till av termin 1. (konstigt system va)
Men under jullovet har jag:
Hängt med Tristan
Pratat i skype med vänner
Tagit ett flertal promenader downtown
Varit på garden a glow
Var på bio med Jill och såg Gravity
Var Downtown på nyår åt god middag med familjen och sedan såg vi "the potato drop"
Spenderade flertal dagar i sängen, för att livet bara kändes alldeles för tungt och jag kunde inte ta mig upp.
Varit på fest hemma hos Michelle
Och så idag så ska jag träffa Tristan, typ som allting börja. 
 
Nu får ni bilder
En bild på en bro över Boise river
Garden a glow var extremt vacker. Har  massor av bilder därifrån på system kameran som jag laddar upp när jag får tid.
Konstig selfie från nyår. Jag och Naomi klädde oss helt i svart, för att vi kan.
Sådär kort är jag ja 
världens bästa hostfamily med en gigantisk potatis i bakgrunden (vi gor ju i Idaho!!)
Hittade denna bilden på mobilen och den gjorde hela min dag. Mamma och moster <3
Och igår kväll hade jag en jätte bra kväll med goa tjejer, och ja vi åt extremt mycket pizza
Nästan alla som var där. 
 
Ska försöka blogga så ofta som möjligt, jag lovar.
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Härligt att se och läsa puss

    2014-01-05 | 23:07:46
  • Mamma Lisa säger:

    Fina bilder, som vanligt 😅 Så härligt att höra att du har det bra. Lycka till i skolan imorgon. PoK ❤️

    2014-01-06 | 00:45:01
  • Emrika säger:

    Be inte om ursäkt när du inte bloggar!!! Det är ditt val vad du vill lägga din tid på :-). Men självklart längtar vi andra efter att läsa om vad du gör och hur du har det <3. Blir förstås oxå smickrad över att du lägger ut bild på din gamla moster på din blogg ;-). Kramar i massor och lycka till i skolan idag. Jag börjar oxå idag, pust kul men åååh vad skönt det varit med jullov!

    2014-01-07 | 09:37:36
  • Connie säger:

    Du är så oroligt vacker och det är så kul att läsa om hur du har det, både det bra och det dåliga. Du är fantastisk

    2014-01-09 | 02:05:58
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • SAGA säger:

    Who is that cute boy??????

    2014-01-09 | 23:50:27
  • SAGA säger:

    Who Is That Cute BOY????!!!!

    2014-01-10 | 12:34:03

Kommentera inlägget här: