Utbytesstudent Boise, Idaho

Dagens äventyr

Kategori: I USA

Måste berätta en kort historia. Idag när vi var på Alcatraz (jaa omg jag har varit där nu!!) så såg jag en familj som såg väldigt svensk ut. Så jag gick närmare för att höra viljet språk de talade. Och det lät som Svenska, eller norska... Ville hemsk gärna prata med dem. Så efter att Naomi övertalat mig så gick jag fram. Så det visade sig att de var ifrån Sverige så vi pratade ett tag. Det kändes så himla härligt att prata men svenskar sådär igen. Även om de måste tyckt det var lite konstigt (vi vet ju alla hur svenskar är) så var det jätte kul för mig. Dock så tappade jag ord väldigt ofta osv vilket var lite pinigt. Men ja, det var ett av dagens äventyr. 

@ the prison

Lunch

Middag

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Wow va häftigt! Kan du inte skriva lite om hur ni bor, nya personer du träffat, när åker ni vidare mot Laguna Beach. Är så nyfiken om du har fått träffa några nya släktingar :) PoK <3

    2013-11-26 | 15:38:47
  • PAPPA säger:

    Hej din lunch ser ganska suspekt ut . Vad är det?

    2013-11-27 | 14:46:24
  • Annki Pjons säger:

    Åhhh det blev en Clam chowder =) Vad tyckte du?

    2013-11-28 | 11:11:04
  • Emrika säger:

    Tur du inte blev inlåst på fängelset ;-)

    2013-12-04 | 09:42:51

Kommentera inlägget här: