Utbytesstudent Boise, Idaho

200 dagar

Kategori: I USA

Idag är det exakt 200 dagar tills skolan slutar här, detta betyder att det är ca 200 dagar tills jag ska hem. Jag vill iinte åka hem. Det är klart jag saknar alla hemma. Men jag har aldrig varit så här lycklig förut. Och jag önskar verkligen jag kunde stanna längre. Men det funkar ju inte riktigt så. Så nu ska jag njuta av varenda dag och bara ha det så bra som det går. 
Här får ni bilder ifrån min fantastiska braiga dag
Me and my baby child
 
Knasig bild hah
C00l
Naomi ville också va C00l
Vi tog en promenad Down Town, ikväll är det en fotbollsmatch här. Då sätter alla upp tält i hela jäkla Boise där de peppar BSU äter mat och dyrkar fotboll. Tälten var hela vägen ner på gatan haha. Som ni även kan se så är bergen täckta med snö, så det snöade tydligen imorse men jag missade det för jag var för upptagen med att sova.
Favvo bilden på oss två
Jag hängde vid Boise River i det gråa vädret
Naomi hängde hon med.
 
Efter detta så tog jag inte mer bilder, men vi gick iaf till Flying M och köpte Chai Te, sen gick vi till Museet här och gick på en öppning av en ny helt fantastisk utställnig, 2 timmar var vi där. Efter var vi hungraiga så vi drog och åt Buritos. En bra dag helt enkelt
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Vilka underbara foton du tar och ni är SÅ snygga :) Älskar dig <3

    2013-11-20 | 10:00:09
  • Håkan säger:

    Snö, Brrrrr... jag är rädd att vi oxå får det snart
    Ha det Bäst prinsessan.

    2013-11-20 | 22:16:30

Kommentera inlägget här: