Utbytesstudent Boise, Idaho

Hej

Kategori: I USA

Hej på er. 
Jag vet att jag varit sämst på att blogga. Jag har ingen jätte bra förklaring till varför. Har bara varit för lat helt enkelt. Och, jag har ju faktiskt ett liv här borta. 
Allting rullar på iallafall. Julen är här och det gör mig glad. Igår och i måndags hade jag julkonsert med kören.
Det var helt AMAZING. Önskar jag kunde göra det igen. Men det var första och sista gången.
Skolan rullar på, mina vänner är så underbara och det blir så kul att gå till skolan då. 
På fredag blir det jullov, ska bli så skönt, förhoppningsvis så blir bättre då, och så hoppas jag verkligen att jag orkar lägga ut så många bilder som möjligt ifrån California, och veckorna efter. 
 
Alex, Naomi och jag. Alex är Naomis bästa vän som inte bo i Boise längre, men råkade vara i San Francisco samtidigt som oss, så det blev ett härligt återförenande, han spenderade nästan all tid med oss. Så himla kul grabb haha.
Fin träd i fin San Francisco
Go frukost på  ett franskt fik
Vi gick på museum och tog egobilder
JA vi besökte Alcatraz vilket gjorde hela mitt år, alltså har alltid velat åka dit, tycker det är så himla fascinerande! 
Och nu har jag varit där!!! Stått på samma mark som militärer, fångar, och så många olika människor. 
Fin utsikt över Golden Gate från ön.
Closeup på bron helt plötsligt! 
Vi åkte bil i några timmar och stannade på ett akvarium som var väldigt vackert. Jag spenderade en lång tid vid deras manet-utställnig, så himla vackra varelser.
Alltså titta bara hur vackra
Favoriterna <3
Uttrar (tror jag) som låg och sov och ena somande med lekask på magen och tassarna över ögonen <333
Vi stannade i Venice för att Sean skulle få skatea lite, fick äkta Cali känsla där haha
Palmtrees överallt 
Cool staty typ, eller det är ingen staty, vet inte vad det är hah
Hare bra på stranden i 25 grader, saknar värmen haha
Hoppa lite på standen måste man ju göra
You better hold the dress down Dennis
Gatukonst va
Framme i laguna, och ja jag badade i havet!!! Det var svinkallt och vågorna var så höga så jag ramlade i innan jag doppat mig vilket var stressigt för mig alltså
Det regnade andra dagen så jag och Naomi gick på bio (första gången för mig här) Vi såg catching fire och den var jätte bra
 
Nu får de vara nog med bilder 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • PAPPA säger:

    Hej VILKA bilder du är en underbar fotograf.

    2013-12-19 | 07:37:02
  • Mamma Lisa säger:

    Håller helt med pappa. Det är så sjukt kul att se bilderna som du tagit ;) PoK

    2013-12-19 | 20:58:36

Kommentera inlägget här: