Utbytesstudent Boise, Idaho

veckan

Kategori: I USA

Hej på er alla fina. Hur är det med er? 
Med mig är det ganska bra. Den här veckan var extremt lång, ganska jobbig vecka faktiskt. 
Vi har fått massor av snö, som nästan är borta nu. Så lustigt att den inte stannar, det snöar och sen så bara försvinner snön på en gång. 
Annars i veckan har jag varit väldigt trött, och mitt illamående är fortfarande där. Det är så himla jobbigt och jag blir så stressad av det. För nu har jag faktiskt varit här halva min tid. Kan inte riktigt förstå det.
Liksom, nu har jag varit här längre, än tid jag har kvar. Helt galet.
Veckan i skolan var ganska stressig, för nästa vecka har vi Finals, så hela denna vecka var bara förberedelser. 
Så i helgen blir det massor av plugg. Måste skriva en essay om femenism och även plugga historia. 
Kul va. Uppstatsen ska nog inte vara några problem, måste bara komma igång. 
 
Nästa vecka är det då finals. Detta är ett då ett test typ som man har i alla ens klasser. 
Det känns helt okej för vi har 3 kortrae skoldagar så det blir skönt. Sen efter det så har vi långhelg också.
 
Igår så kom Tristan hit efter skolan och vi pratade ett bra tag sen kom Naomi och vi bara snackade och hade det bra.
Idag ska jag plugga och förhoppningsvis träffa Brooke.
Sedan imorgon ska vi ha julgranspludndring. HAhaha så det blir spännande. 
 
Vi är så söta
Morgan och Heaven skulle hoppa
Naomi kör hardcore planking
 
 
 
 

Kommentarer

  • Geneviève säger:

    Hej Felicia!
    Det var länge sedan. Först och främst god fortsättning. Jag är glad för dig att det går så bra. Det är helt sjukt att du redan har varit mer än hälften av din tid i USA. Jag är imponerad. Vad duktig du är! Här har det hänt en massa. Jean har varit med en produktion för Utbildnings Radio i franska. Serien gick på TV2 på söndagarna. (http://www.ur.se/Produkter/177534-Le-hold-up-La-fuite) Nu är det slut. Han har flyttat till Söder i julas. Jag tittar inte regelbundet ditt blogg men det är kul att följa med dig. När du kommer tillbaka kanske kan du berätta mera.
    Kram
    Geneviève, Ronnie et Jean

    2014-01-12 | 11:03:53
  • Håkan säger:

    Hej Prinsessan, ja vad säger man, tiden går fort när man har roligt. Som du vet brukar jag då lägga till, även nu. O visst är det roligt att du har så mycket tid kvar att se det där landet du längtade efter. Passa på å kolla allt vad det går o sen finns vi här o välkomnar dig med stora famnen när du kommer hem! Love You !

    2014-01-12 | 13:58:05
  • Dalarö säger:

    hooola kusin!!
    jävlar va tiden går fort! Om den går lika fort resterande tid som den har gjort hittills så är du snart hemma! ;)
    Här hemma toksnöar det. :)
    Du är så jävla duktig och jag skäms för att jag inte läser din blogg oftare!
    Vi måste ha ett litet snack snart på Skype!!!
    Styrke kramar till dig! Puss gumman love u !XOXO Syster kusin ! <3

    2014-01-17 | 13:33:49
  • Madde säger:

    HALLÅ GÅR DU PÅ TIMBERLINE HS?!?!??! är det en kille som heter Jonny där från tyskland?!?!? :D HANS SYSTER GICK PÅ MIN SKOLA MED MIG I NEW PLYMOUTH JU! :D

    2014-03-31 | 02:09:51
    Bloggadress: http://nattstad.se/MadelenJson
  • Madde säger:

    HALLÅ GICK DU PÅ TIMBERLINE HS?!?!??! är det en kille som heter Jonny där från tyskland?!?!? :D HANS SYSTER GICK PÅ MIN SKOLA MED MIG I NEW PLYMOUTH JU! :D

    Svar: Hahaha ja den gjorde det!!! Vad lustigt!!! :)
    Felicia

    2014-03-31 | 02:13:18
    Bloggadress: http://nattstad.se/MadelenJson

Kommentera inlägget här: