Utbytesstudent Boise, Idaho

sjuk

Kategori: I USA

Fantastisk start på lovet. Jag har blivit sjuk. Igår kväll trodde jag att jag var magsjuk. Idag har jag tappat rösten. Så jag vet inte riktigt vad för slags sjuk jag är. Det suger iaf. Så det blir antagligen att vara hemma idag och imorgon. 
Hade inga speciella planer inför helgen tidigare, men det kunde ju vara kul att slippa vara sjuk. 
 
Men jag måste säga det, även fast jag är sjuk. Så är jag glad! Vilket känns så sjukt bra! Kan ju passa på att lägga ut mera bilder nu, och det får bli alla bilder jag tagit efter Cali.
Skypa med Andreas i Idaho Falls, saknar honom
Naomi och jag var glada när snön kom
Brooke är så himla söt
Hade tjejkväll med Brooke och Cyprus, det var mysigt.
Ett av många hus med julbelysning.
Söt Naomi love u
En av bilderna vi tog, tycker den var lagom rolig haha
Gick på en fantastiskt bra julkonsert!! 
Håkan skicka brev till mig <3
Hade mys hemma hos Jill med några andra utbytisar plus Kate och Alyssa (som inte är utbytisar haha)
Me, Jill, Kate and Michelle
Brookes katt är min nya kärlek 
Vi klädde julgran vilket gjorde mig ännu mer glad
Sarah och jag innan våran körkonsert. Hon är bra hon
Så här ser ca alla våra teater lektioner ut haha.
 
Och nu så slutade det fungera att ladda upp bilder, så ni får nöja er med dessa. Puss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Krya på dig :*

    2013-12-21 | 22:43:51
  • Anonym säger:

    asså serri. kan inte fatta att du är i USA???? och kan inte fatta att du vart där fett länge nu och liksom knr din vardag!!11 aaah vad jag saknar dig. xoxoxo katz

    2013-12-22 | 23:41:33

Kommentera inlägget här: