Utbytesstudent Boise, Idaho

Gamla tider.

Kategori: I USA

Jag hittade mina gamla bloggar. Och jag började lyssna på mina gamla spellistor på spotify. Ibland blir det bara så, jag bara behöver tänka tillbaka på allting. På allting som hänt under de senaste 2 åren. Det känns alltid väldigt speciellt när jag tänker tillbaka på det. Mitt humör förändras och jag hamnar långt bort och tänker på hur fort allting ändras, hur allting runt omkrin en ändras och hur jag ändras, hela tiden. 
Jag vet inte om jag mår bra över att tänka tillbaka på allt, men jag behöver det. Jag lär mig av det. Och jag känner mig så stolt över mig själv. Hur mycket jag lyckats överkomma, och att på mindre än 2 år så har jag vuxit så mycket, så jag faktiskt klarat av att åka till USA. Jag tror inte någon någonsin kommer förstå vilken resa detta varit, och hur mycket känslor jag har över allting. 
Men jag måste säga det, att det känns så otroligt glad. Och jag vill bara gråta av glädje för att jag är här och jag klarat detta. 
 
Hittade lite bilder på världens bästa Hilda
Älskar dig så ofantligt.
 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Nu fick din lilla mamma tårar i ögonen ;) Jag är så stolt över dig. Din resa som du har gjort och gör är så fantastisk. Har svårt att förklara hur jag känner och försökte hitta något bra Håkis citat men jag hittade inget som passade. Vill bara säga att jag blir alldeles varm i hjärtat! ILY <3

    2013-09-10 | 08:58:13
  • pappa säger:

    Din resa är helt otroligt. Du är min dotter och jag har varit med på din resa här hemma. Jag är så himla stolt över dig finner inte ord så att det räcker.puss o kram. Och sedan något täcken som jag inte vet hur man gör.!.!

    2013-09-10 | 12:42:55
  • Connie säger:

    Jag tycker att du är otroligt stark

    2013-09-10 | 20:07:11
  • Anonym säger:

    fillespillesnorre <3

    2013-09-10 | 21:30:28
  • Sara Adlers säger:

    Du är starkast och bäst och jag är så stolt över dig och att du klarar det här! Älskar dig, puuuuuusss

    Svar: <3!!! Jag älskar dig
    Felicia

    2013-09-13 | 21:20:55
  • Geneviève säger:

    Jag pratade med Lisa som sa att jag skulle titta på ditt blog. Jag förstår hur glad och stolt hon är. Jag är väldigt imponerad över din resa och förstår att du är stolt över att klarat att åka till USA. Jag vet vad det innebär att flytta till ett annat land... Vi är väldigt glada för dig. Kram från oss tre.
    PS: jag är inte vann vid blogar så jag vet inte om jag är försent ute med mina kommentar men jag hoppas att du kan se dem.

    2013-09-15 | 19:36:51

Kommentera inlägget här: