Utbytesstudent Boise, Idaho

Everything is great

Kategori: I USA

Jag hade aldrig någonsin trott att jag skulle ha det så bra här. Men oj så lycklig jag är. Allting är så bra som det kan bli. Och det känns så fantastiskt bra, men tänka på hur orolig jag var precis innan jag åkte. 
Men jag känner mig så himla nöjd med min familj och staden jag bor i. Jag älskar att vara här.
 
Tänkte inte skriva så mycket om dagen, kan bara förklara kort och sen massor av bilder.
Cykel, zoo, cykel, mat, cykel, godis, cykel, hem
Älskar att cykla här, det är så vackert.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Wow :) vill oxå gå på zoo!
    Glad jag blir av att läsa

    2013-09-03 | 18:59:27
  • Mamma säger:

    Vilken underbar bild på dig och dina värdsyskon :D

    2013-09-04 | 20:50:09

Kommentera inlägget här: