Utbytesstudent Boise, Idaho

Bra kväll

Kategori: I USA

Det blev lite ändrade planer igår. Slutade med att vi inte gick på matchen för varken jag eller Sean ville gå. Istället cyklade vi till The Fair som de har här en gång om året. Det var väll inte så där intresant, men Sean och jag satt och pratade ett tag och tittade på människor. Sen mötte vi upp Naomi, Kim och Ethan. Så vi drog därifrån och gick och åt Frozen Yoghurt istället. Det var första gången för mig och det var kul. Nu hade klockan blivit 8, tiden gick galet fort igår.
Efter detta så gick vi alla till Fort, skateparken de har här. Så satt vi och pratade lite. När klockan blivit halv 10 så cyklade jag, Naomi och Sean till en pizzeria ca 3 min hemifrån, där mötte vi upp Kirstin och vi käka lite middag. 
Kom hem 11 och då diskade jag. Sen tittade jag och Sean på The Clockwork Orange, lol. Den filmen asså, et inte riktigt vad jag tycker. Speceill film men den var bra på något sett. 
Klockan 2 inatt somnade jag, och så vaknade jag halv 12 idag. Första gången jag sovit så länge här. Känner mig även utvilad vilket också var ett tag sedan. 
Idag ska jag plugga massor, sen har jag planerat att baka muffins igen, och sen måste jag iväg och handla lite grejer. 
 
Den översta chokladbiten är chips doppade i choklad, det var faktiskt jätte gott.
Swag Sean
Jag var la glad
Sean och jag posade på Pizzerian
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Så fin du är :)

    2013-09-15 | 22:46:34

Kommentera inlägget här: