Utbytesstudent Boise, Idaho

The weekend

Kategori: I USA

Hej hallå på er, vilken underbar helg det var! Och sen det första man ser när man kommer hem är alla era kommentarer! Ni gör mig så glad och peppad!! 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra det här inlägget, för jag vill dela med mig av allt jag sett, (ni anar inte hur vackert det är här) men det tar en så himla lång tid att lägga ut alla bilder, men jag ger det en chans iallafall. Jag tänkte även förklara lite kort om dagarna.
 
Torsdag: Vi åkte dit, hela vägen var jag i chock pga såååå vackert.
Fredag: Vi spenderade dagen vid Redfish Lake, så fint herregud. 
Lördag: Segade halva dagen, åt kilo av onyttigheter och ska aldrig äta godis igen haha. Tog en Hike med Naomi och Kim upp för ett av bergen bredvid the cabin. Vi skulle gå till toppen, men vi gav upp hahaha.
Idag, Söndag: Mått knas hela dagen, bilresan hem var jobbig. Men nu är jag äntligen hemma och njuter. Det var så himla skönt att vara borta från allting, inget internet, borta ifrån allting. Kändes extremt skönt. 
 
Men hörni, nu tänker jag försöka ladda upp alla bilder. Tog nästan 300 så måste välja ut bland dessa också :)
 
Suddig bild men ja, det snöade på vägen dit och det kändes som hemma. Idag var all snö borta och det var ca 23 grader, knasigt. 
Fiiint
De första vi fick göra var att hugga ner ett träd när vi kom det. Sånt e skoj
Sen var det fotostund i stugan 
Fin fin utsikt, vi hyrde en sån där trampbåt ni ser till höger
Mitt ute i vattnet
 
 
 
Är fortfarande helt fascinerad av de gigantiska bergen.
Vi kikade ut över vattnet
Alla vackra färger överallt.
På kvällen satte vi oss på ett av bergen vid stugan och tittade på solnedgången
Där ser ni stugan, den var extremt mysig
Hejdå solen
 
 
Okej hörni det får vara nog, tog över en timme så nu ger jag upp haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Dalarö säger:

    Hej gumman. Har bläddrat igenom din blogg nu och läst lite. Du ser ut att ha väldigt roligt och väldigt bra.
    Ibland kommer det sämre dagar absolut och man längtar hem men det gör ingeting. Det är bara att kämpa på. Jag längtade också hem ibland när jag var ute och reste. men det var värt att stanna! :)
    Alla naturbilder du har lagt upp är väldigt vackra. Förstår att du trivs, det påminner lite om Nya Zeeland faktiskt. Bergen med snö på och all skog! Jätte vackert. :) Här hemma är allt som vanligt ( Alltså jätte tråkigt ;) ) Det börjar bli väldigt kallt ute och det märks att vintern är på väg. Louise har varit hemma från Oslo över helgen så jag har varit med henne och Lina och myst bara, vi tog lite drinkar på stan, det var mysigt. Nu är det Måndag morgon kl är ungefär halv tolv och jag ska snart äta frukost och sen städa lite. Mamma tycker att jag stökar ner hela tiden.. haha.. Jag ska nog börja plugga Matte B nu den 20 okt så att jag kommer in på min skola nästa höst, är lite taggad faktiskt, har ju inte pluggat på typ 10000 år. hahaha, så håll tummarna är du snäll! :)
    Ska verkligen bli bättre att läsa din blogg, jag jobbar så mkt och olika tider hela tiden så har fan aldrig tid till att göra något, men nu börjar det lugna ner sig lite! :)
    Kämpa på nu gumman! Du är sååå duktigt och cool som gör det här. Du kommer minnas det resten av livet! Och när dom jobbiga dagarna kommer, tänk på dom bra dagarna då! :) Vi finns här hemma för dig och tänker på dig! <3 Massa kramar till dig! Hälsa din familj också! :) Mamma hälsar, hon har tagit ledigt idag! :) Vi kan väl försöka prata snart på Skype!? :) PUSSS LOVE U! <3

    2013-10-07 | 11:50:55
  • Håkan säger:

    Hej Fille!
    Otroligt vackert, nästan som i norra Sverige. Är stugan din värdfamiljs? Hur långt ifrån Boise? Förstår att du haft en underbar helg. Men du behöver inte blogga varje dag när du är hemma, bara jag/vi vet att du har det bra.
    PoK Hågge

    2013-10-07 | 11:52:21
  • Mamma Lisa säger:

    Vilka underbara bilder!! Det är verkligen vackert där. Har du köpt en ny jacka? Snygg :) PoK

    2013-10-07 | 14:51:44
  • Annki Pjons säger:

    Otroligt vackert du har det där på sina håll! Är jätte avis på dig =)

    2013-10-07 | 15:56:12
  • k säger:

    OMG! kan typ inte fatta att du är i den miljön PÅ RIKTIGT. ser så extremt sjukt brutalt vackert ut! U SO DESERVE IT <3<3<33

    Svar: Jag fattar inte heller omg. ILY
    Felicia

    2013-10-07 | 16:00:30
  • Connie säger:

    Helt sjukt vackra bilder !

    2013-10-07 | 20:47:07
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • Brittis säger:

    Hej! Brukar kolla din blogg, jättekul att läsa! Vilka fina bilder du har tagit, verkligen häftigt landskap! Ha det så bra :)

    Svar: Kul att du läser min blogg! :D
    Felicia

    2013-10-14 | 15:06:03

Kommentera inlägget här: