Utbytesstudent Boise, Idaho

Söndag

Kategori: I USA

Idag var det 2 månader sedan jag lämnade Sverige, 2 hela månader. Det är helt galet. Det känns som det var igår, samtidigt som det känns som det var flera månader sedan. Är så stolt över att jag klarat mig så här långt, och vet att jag kommer klara mig fint resten av året. 
 
Idag är en fullspäckad dag, började med att åka till mataffären och handlade lite, sen kom jag hem och Skypea med mor och far. Sen städade jag mitt rum och städa mitt badrum. Nu ska jag göra min amerikansk historia läxa. Efter det blir det att baka chokladbollar.
Har glömt säga det men varje söndag har min familj "Swedish Sunday" vilket betyder att jag bakar eller lagar någon slags svensk mat, kul grej. 
Om jag hinner ikväll kanske jag går ut på en promenad, vi får se. 
 
Där har ni mig med min yoghurt som jag äter väldigt mycket av här och så min nya fina kofta som jag köpte igår.
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Vilken snygg kofta du har köpt, men det visste jag ju redan att du har så bra smak :) Det var så himla roligt att prata med dig igår via Skype, synd bara att du inte får till video så att vi även får se ditt vackra ansikte. Hoppas verkligen att det funkar nästa gång! Ha en riktigt bra dag i skolan och så ser jag fram emot nästa inlägg på bloggen. PoK :*

    2013-10-14 | 14:16:35
  • Håkan säger:

    Kofta är en indisk maträtt som görs på lammfärs och liknar köttbullar.
    Men din var ju riktigt snygg... PoK

    2013-10-14 | 18:03:27
  • Anonym säger:

    så himla sjukt att det gått 2 månader faktiskt!! jättefin koftis <3

    2013-10-14 | 20:07:24
  • Sara Adlers säger:

    Vad härligt med swedish sunday! Snart är vi i samma land igen bby!!

    2013-10-15 | 14:20:49
  • LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

    Kul att vara utbytesstudent! Skulle också vilja prova, men är så feg av mig!

    2013-10-15 | 19:40:16
    Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här: