Utbytesstudent Boise, Idaho

Shopping ja

Kategori: I USA

Igår var en tuff dag. Vill lägga det bakom mig men vill säga till er blivande utbytesstudenter (familj osv). Tuffa stunder kommer också. Det finns så himla många bloggar som skriver om hur bra allting är hela tiden, jag har slutat läsa de bloggarna. Jag jämför mig med de personerna och dessutom så bygger de upp en bild om hur perfekt det är hela tiden, vilket enligt mig inte är sant. För jag har haft riktigt jobbiga stunder, det är ingen dans på rosor. Men jag ger inte upp. Jag vill absolut inte åka hem, vill bara säga det att det kommer inte alltid bara super kul. Måste tillägga att jag inte vill tryka ner någons blogg eller så, jag bara säger min personliga åsikt och vill vara ärlig. Ska försöka skriva lite mer om detta lite djupare och längre en annan gång när jag har ork.
 
Igår var en sådan dag för mig. Hade en extremt jobbig dag i skolan. Sen kom jag hem och innom 1 minut så blev ALLA mina planer inställda inför helgen. Och då bara brast det för mig och jag var tvungen att ringa mamma och pappa och de fick lugna ner mig. Och så blir det ibland. 
Idag mår jag mycket bättre. Snäll syster som jag har så följde hon med mig till The Mall och jag fick shoppa lite. 
Kom hem med massor av bra saker och är nu 200 dollar fattigare. Det var värt det dock. 
 
Det här är en ganska vanlig middag för mig här borta. FAVORITEN. Vi brukar äta tater tots (det på bilden) med grilled cheese sandwich, det är grejer det.
Handlade på American Eagle för första gången någonsin. Vilket jag aldrig trodde skulle hända men var tvungen att köpa ett par jeans för de är så snygga. Och ja i bakgrundern ser ni hur stort det är, jag går alltid vilse.
Vi två <3
Ja allt det där är mitt, jag köpte massor Naomi köpte inget.
Jätte dålig bild jaja
Titta bara på min nya jacka jag är kär i den okej
Mmmmm <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Du är en stark och tuff tjej :)

    2013-10-27 | 11:30:35
  • Dalarö säger:

    Felicia!! Grymt snygg Jacka. jag har köpt typ en EXAKT lika dan! haha! jätte skön och sitter skit bra! :)
    När dom jobbiga stunderna kommer, då får man försöka tänka på dom bra stunderna. Tur att du har en sån snäll Mamma o pappa du kan ringa som lugnar ner dig! Du vet att du kan ringa mig när som helst också! :) Hoppas nästa helgs planer inte ställs in! Ni firar väl Halloween snart också va? :)
    Puss o kram <3 Stephanie

    2013-10-27 | 19:22:35
  • Mamma Lisa säger:

    Har ju glömt att kommentera det här inlägget :( Vilken fin jacka och andra saker du äntligen har fått tag i. Men inga skor? Jag är så glad att pappa och jag kan stötta dig hemifrån. Älskar dig så mycket <3

    2013-10-29 | 14:35:04

Kommentera inlägget här: