Utbytesstudent Boise, Idaho

High Rope Course

Kategori: I USA

Idag var jag på någon slags äventyrs grej med min sociologi klass. Från klockan 8-15. Det varhelt okej, vi gjorde massor av sammarbetsövningar. Och sen de sista 2 timmarna så klättrade vi. Dock så klättra jag inte mycket för är så höjdrädd, men jag överkom det iaf och lättrade en bit. Det var så himla kallt bara, så det var riktigt jobbigt de första timmarna, sen blev det bättre! 
På vägen hem så sova ca alla, vi var så himla trötta, det var en krävande dag. 
 
Jag tog mig upp till nätet sen gick det inte mer haha
 

Kommentarer

  • Milina säger:

    Shit.. Jag skulle fan dö :o

    2013-10-15 | 00:47:01
    Bloggadress: http://milina.blogg.se
  • Emrika säger:

    Häftigt! Har inte läst på några dagar men har läst ikapp nu efter att ha lämnat in - du vet ju vad som jag skrev på inatt!
    Verkar som du har fullt upp! Har lite frågor - finns det typ fritidsgårdar eller hänger man i skolan på fritiden. Eller är det så att alla är på särskilda aktiviteter? Har ni gympa i skolan och vad gör ni då?
    pok mostern

    2013-10-15 | 13:24:46

Kommentera inlägget här: