Utbytesstudent Boise, Idaho

Down Town

Kategori: I USA

Hej hörni, jag mår bättre idag. Tror bara att jag varit utmattad hela veckan. Därför jag mått så illa.
Vaknade iallafall klockan 9 imorse (inte likt mig jag vet) sen gjorde jag mig iårdning och jag och Kirstin tog våra cyklar och åkte Down Town. Vi tittade på en liten teater som snart ska ut på turen. Det var kul att se och också kul att ge feedback efteråt. Sedan promenerade vi runt på en markande de har varje lördag. Det var jätte mysigt att gå runt där, sedan bjöd Kirstin mig på sushi. Har inte ätit det sedan jag kom hit så det var sååå gott. 
 
När vi kommit hem så låg jag i min säng och tittade på senaste Glee avsnittet, jag grät floder. Herregud. Hela avsnittet var bara om Finns (Corys) död. Det var jobbigt, grät genom hela och grät efter haha. 
 
Bestämde att jag inte kunde spenedra en hel Lördag i sängen så jag tog cykeln och kameran tillbaka Down Town. Gick till Urban och handlade lite och sen gick jag runt och fota. Det var mysigt. Jag behöver verkligen egen tid ibland. Och bara göra något själv, så det där var verkligen perfekt. 
 
Min V-Mamma
Under markanden. Efter detta är bara bilder ifrån kvällen.
 
The Capital Building 
De har extremt mycket konst på gatorna här. 
 
Favorit stället här va, nä men de har extremt gott Chai Te, dock så är det inte mitt favorit kaffe ställe haha.
 
Var ju ba tvungen att fota urban här. De hade 50% på all rea, men sjölvklart hitta jag ingenting på rean men hitta liksom en kofta för 54 dollar, Livet <3
Titta jag kan ta bild medans jag cyklar cooling va
Det var en jäkla massa ankor i vattnet
Där har ni universitetet, det är gigantiskt
Åkte aaaas fort
Och ja, uppe på en av kullarna har vi ett kors som lyser upp varje natt. Oh America 
Fin bild annars lol
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej, du är inspirerande :) Men är det inte läskigt att vistas ute i USA ensam? Snälla svara i ett inlägg :P

    2013-10-13 | 09:58:20
  • Anonym säger:

    Hej, du är inspirerande :) Men är det inte läskigt att vistas ute i USA ensam? Snälla svara i ett inlägg :P

    2013-10-13 | 09:58:21
  • Mamma Lisa säger:

    Vilken fantastisk stad du verkar bo i! Du tar verkligen otroligt vackra bilder dessutom ;)

    2013-10-13 | 12:21:17
  • Mamma Lisa säger:

    Vilken fantastisk stad du verkar bo i! Du tar verkligen otroligt vackra bilder dessutom ;)

    2013-10-13 | 12:21:19
  • Hippie Indianen Sandra säger:

    Vilka fina bilder, ser väldigt mysigt ut ^^

    2013-10-19 | 09:55:39
    Bloggadress: http://sansan.blogg.se

Kommentera inlägget här: