Utbytesstudent Boise, Idaho

De senaste dagarna

Kategori: I USA

Lördag: Var på någon slags mormonfest, några av familjens vänner har varje år en liten fest då massa folk kommer över och har det kul. Varav nästan alla förutom min familj var mormoner. De hade donuts egengjord äppelcider det var så gott. Så jag, Naomi och hennes kompis Kenji satt i ett hörn och åt hela tiden haha. Det var trevligt. Kom hem runt 6 och spenderade kvällen i sängen.
 
Vaknade på söndagen och mådde bajs, öronen gjorde ont, halsen, hela alltihoppa ni vet. Låg i sängen hela dagen, gick upp runt 6, tog ett bad sen lagade jag middag till familjen. Ännu en gång var det väldigt uppskattat. Gjorde morotsbiffar nästa söndag blir det nog Tacos the Swedish way. 
 
Idag var en bra dag i skolan, åt lunch med Arianna och hennes vän, dom är så trevliga. 
Gillar min keramik-klass mer och mer, vilket är jätte kul. Vill liksom inte packa undan när lektionen är slut haha :(
När jag kom hem så bytte jag om och cyklade till gymmet vi har här. Min familj ar ett membership för hela familjen så det är gratis (!!!) Detta måste jag utnyttja väl så var där ca 1h och 30 min, vilket totalt blev över 2 timmars träning woohooo.
Och jag måste ju skryta lite, för ca 2 år sedan så kunde jag knappt köra 15 min på en sån där tramp apparat, idag körde jag 45 min! Känns så jävla bra.
Ska börja gå dit varannan dag, äta nyttigare och bara må bättre psykiskt och fysiskt. Är så peppad på detta!
 
Nu efter ett långt inlägg så får ni bilder.
 
Ja ni ser ju att vi satt en bit bort, och att det var mycket folk, och att de hade en höskrinda som de körde runt barnen på 7+ ggr.
<333
 
Alla träd är så jävla vackra här, mycket bättre höst än i Sverige. 
Jag och Wise Warrior (Kenji men hans namn betyder de) Vi var alldeles as coola ni vet
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Vilka häftiga bilder du tar :) Misstänker att du bara lägger upp en bråkdel på bloggen. Hoppas få se dom andra när du kommit tillbaka till landet "lagom". Tittar du någonsin på TV? Har du hittat några nya serier som inte kommit hit ännu?
    Du är så duktig som har börjat träna. Vad tyckte du om Yoga? Trampmaskinen i 45 minuter, har du träningsvärk idag?
    Ikväll ska jag på kören med Brittis, ska bli så skojigt.
    PoK <3

    Svar: Nej tittar inte alls på tv här, har inte riktigt tid, vi har en tv i hela huset, den är i mina v-föräldrars sovrum och har endast ca 7 kanaler, så det finns inte så mycket att titta på. Men just nu följer jag en jävla massa serier ca 4 stycken, idag har 2 till premiär så har fullt upp ;) Yogan var helt okej, blev för mycket med 90 min dock men det kändes bra efter. Trodde det skulle vara värre idag men lite träningsverk har jag haha.Hoppas kören var kul
    Puss
    Felicia

    2013-10-22 | 12:47:54
  • Sara Adlers säger:

    Värsta köttaren ju, ge mig lite inspiration tack! ;) puss love you

    2013-10-22 | 16:01:52
  • Håkan säger:

    Jobba jobba jobba...härligt Prinsessan !

    2013-10-22 | 19:27:14

Kommentera inlägget här: