Utbytesstudent Boise, Idaho

Bra dagar

Kategori: I USA

Jag har haft 2 bra dagar. Mycket läxor, eftersom jag var sjuk två dagar förra veckan. Men gjorde det värsta igår så det känns bra. Dessutom har jag inte så mycket emot läxor, för det känns bra att kunna göra någonting, känner mig duktigt ni vet. 
Annars imorse mådde jag inte alls bra, ringde mamma och pappa innan skolan och grät ut lite. Sen gick jag till skolan och blev på lite bättre humör. 
På lunchen idag så hade jag mitt första drama club möte. Jag älskar verkligen alla som är med i alla teater grejer jag gör. Kan verkligen vara mig själv där inne. Det är så härligt. Alla människor är så sköna och avslappnade, och då blir jag likadan. 
 
Annars ikväll ska jag plugga järnet. Tänkte skriva lite om vad vi gör just nu i skolan, så ni har lite koll på mig ;)
Jag tar ju keramik och så här ser min nästan färdiga kruka ut. Är inte speciellt nöjd, men det är ju faktiskt min första liksom. Dessutom har jag gjort den helt för hand vilket jag trodde var helt omöjligt för en person som mig (inte konstnärlig för 5 öre när det inte gäller musik och teater vill säga ;))))
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Tycker den är jättefin :) du ÄR duktig

    2013-10-09 | 00:32:46
  • Mamma Lisa säger:

    Wow vilken fin kruka! Ska du skicka hem den? Den ser ut att vara väldigt tung ;)

    2013-10-09 | 18:02:58

Kommentera inlägget här: