Utbytesstudent Boise, Idaho

Vlog 2

Kategori: Vloggar

Japp, jag har gjort en till vlog.
 

Kommentarer

  • Faster Mia säger:

    Åh, det låter ju jätteroligt med farlig-korv! Tänk om så vore! Lol!

    Kul iaf att se dig på video och höra dig prata om Amerika, skulle vara kul att åka dit någon gång innan man dör. ^^

    Jag inbillar mig att du låter lite som jag, jag vet inte, men nog är vi släkt alltid, på något vis känner jag igen mig i dig sjuuukt mycket. ^^

    2013-11-10 | 12:01:13
    Bloggadress: http://instagram.com/fuchsiagibson
  • kissekissekatt säger:

    finisdhbka<2<3<3 tkr du ska vlogga med alla i din familj:))) skulle va fett kul o se!1 och typ rundtur i ditt hus och kanske till och med utanför!!11 typ trädgård och så. mmhmii xoxo

    2013-11-10 | 14:09:40
  • Saga säger:

    Tycker du ska bogga i skolan så man mår se lite av miljön och människorna :) kram ps det ser ut som du har gråt läppstift :)

    2013-11-10 | 19:52:14
  • Lena (mammas jobbarkompis) säger:

    Tack för en härlig underhållning! Du bjuder så mycket på dig själv och är så ärlig. Uppskattas jättemycket! Speciellt som jag har en blivande utbytesstudent i familjen. Som mamma vill man gärna veta vad som väntar och jag tror att vi börjar få en rätt bra bild av äventyret. Sonen är lika fast övertygad som tidigare och jag börjar tro att jag kanske kommer att överleva om/när han är borta. Ha en fortsatt härlig vistelse!

    2013-11-10 | 21:46:53
  • Mamma Lisa säger:

    Du ville ju ha tips om vad du ska prata om på nästa Vlog. Kan du inte berätta om Tbh som du och andra skriver om på FB. Sen får du gärna berätta lite om dina olika klasser i skolan och hur lektionerna fungerar, har ni mycket läxor och prov? Tack för alla inlägg och bilder som du lägger ut. I love it!

    2013-11-11 | 08:17:48
  • Annki Pjons säger:

    Har för mig att du skrev att dom får köra bil från 16 år. Kan du ta körkort där?
    Om ja, kommer du?

    2013-11-11 | 13:34:41
  • Embla säger:

    I envy you ;) Du värkar ju ha det as nice där borta ju! Fortsätt sprida ditt tja fan! Kram!

    2013-11-12 | 15:51:01
  • Anonym säger:

    Åh vad härligt att du fått det så bra! Var jättekul att titta på den här vlogen, så fortsätt med sånna :)
    Ska åka till USA som utbytesstudent nästa år och undrar lite om du har några allmänna tips? Tex tips om det personliga brevet. Vad har du för intressen och vad gjorde att din värdfamilj valde dig? Svenskar vs amerikaner? Är oftast taggad på det här men samtidigt livrädd haha. Att lämna allt och man vet ju inte hur det blir alls liksom. Hur var det innan du skulle åka? Är det svårt att skaffa vänner?
    Ha det så bra, kram!

    2013-11-16 | 17:52:26

Kommentera inlägget här: