Utbytesstudent Boise, Idaho

Igår

Kategori: I USA

hej på er! Klockan börjar närma sig ett på dagen här och jag vaknade för mindre än en timme sedan. Behövde verkligen sova ut. Igår var jag ute med Brooke, Sarah och Mason. Först åkte vi till en restaurang och åt onyttigt. De hade så himla goda scones där. Vi åt dom med vaniljsocker, vispgrädde och hallonsyllt. Mums. Efter detta åkte vi hem till Sarah. En av de bästa grejerna med att bo i USA är att åka runt sent på kvällen och dunka musik. Den känslan är obeskrivlig för det blir en helt annan grej när man bara är med sina fantastiska vänner istället för en vuxen med. Iallafall, hemma hos Sarah så tittade vi på Pitch Perfect och sjöng med till alla sånger. Sarah körde hem oss alla runt 11. Jag mådde så sjukt illa efter att ha ätit så mycket så jag gick och la mig på en gång och vaknade nu.
 
Är fortfarande himla trött och jag har inga planer förens senare ikväll så det är skönt. Tänkte lägga ut lite bilder ifrån igår kväll nu. Sen planerar jag även två till inlägg.
Sarah och Mason
Me and bestie Brookie
Åt de godaste pommesen jag någonsin ätit
hahaha det var så himla gott jag orkar inte 
Masons cheescake och Sarah i bakgrunden haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emrika säger:

    Wow vad kul att se bilder på kompisarna - och dig förstås!!!!!!!!!!!!!!! <3

    2013-11-22 | 16:59:22

Kommentera inlägget här: