Utbytesstudent Boise, Idaho

Choir time

Kategori: I USA

Jag kom precis hem ifrån en resa jag var på med kören. Åkte hemifrån i lördags vid 2 och kom hem nu vid halv 4. Det var en lång och intensiv helg. Men väldigt kul. Jag har lärt känna alla mycket bättre så det känns bra. Tyckte inte om kören så mycket innan, men nu känns det mycket bättre. 
Vi har repat väldigt mycket, julsånger för hela bunten. Åh vad jag älskar julsånger. Sen har vi lekt lekar tillsammans och bara haft det bra.
Tog tyvärr bara 4 bilder under hela helgen. Hade bara inte tid att sitta med telefonen nära hela tiden, och kameran lämnade jag hemma av någon anledning. 
 
Nu borde jag egentligen göra min US history läxa för jag har prov imorgon, men jag orkar verkligen inte. Så ska krypa ner i sängen och titta på serier. Sen ikväll får det bli läx-tid. 

Kommentarer

  • felicia säger:

    Jag har en liten fråga här då! Har dom svårt att uttala ditt namn rätt? ( heter samma som dig)
    Vad kallar dom dig typ eller hur uttalar dom namnet?

    2013-11-05 | 14:15:29
  • Jonas säger:

    Hej Felicia :)

    Hörde av Carro att du hade en blogg så jag var ju tvungen att kika in. Grymt att du kom iväg!!! Bra jobbat :)

    Jag hoppas texterna och bilderna stämmer för du ser ut att trivas trots lite hemlängtan :)

    //Jonas (Frys)

    Svar: Åh hej Jonas! Vad glad jag blev att du kikat in på min blogg! Jag hoppas allting är bra med dig och din familj!!Kram
    Felicia

    2013-11-06 | 10:58:13

Kommentera inlägget här: