Utbytesstudent Boise, Idaho

tankar och rörigt inlägg

Kategori: Inför USA

Hej hörni.
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu, eftersom det inte händer så mycket annat på usa fronten.
Det är ju egentligen bara att fixa visum och sedan vänta kvar.
Jag är så himla taggad på att åka nu, allting känns så perfekt. Är extremt nöjd med min värdfamilj och vart dom bor. Men samtidigt börjar jag få ångest över att det inte alls är så lång tid kvar, och det är så himla jobbigt att åka iväg och lämna pojkvän, vänner och familj. Jag kommer ta mig igenom det men det kommer vara så svårt.
Vill bara njuta av alla dagar jag har hemma nu, ska försöka umgås så mycket som möjligt med världens bästa människor. Annars kommer jag ångra mig när jag väl är i USA.
En av mina bästa vänner som jag kommer sakna så extremt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: