Utbytesstudent Boise, Idaho

Hej

Kategori: Inför USA

Tog bort mina tidigare inlägg och betsämde mig för att börja om.
Tyckte inte dom var nödvändiga så lika bra att köra ifrån början liksom.
 
Jag heter iaf Felicia, jag är 16 år och bor i Stockholm. Jag gick precis ut grundskolan så jag åker alltså till USA före gymnasiet vilket känns bättre för mig. Jag är så himla redo att åka nu och jag vill bara komma iväg.
Detta ska verkligen bli det bästa året någonsin. 
 
Just nu står det helt still. Jag har inte hört någonting från Explorius. Ingenting om placering. 
Detta gör att jag känner mig väldigt rastlös och fundersam. Hoppas bara att jag inte får reda på vart jag ska allt för sent. Men sånt är livet. Nu ska jag bara njuta av att det är sommarlov och ta vara på mina sista 2 månader hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: