Utbytesstudent Boise, Idaho

The play

Kategori: I USA

Igår kväll kom vi hem runt 11pm, så jag gick och la mig på en gång. Teatern var väll sådär. Fattade inte så mycket, men det gjorde inte Sean heller så var inte ensam om det haha.
 
Om ca 20 min kommer Dimitri och hämtar mig och Sean och kör oss till skolan. Det kommer vara sättet jag tar mig dit (så länge dom 2 inte är ovänner haha!!). Sen möter jag upp Nora.
 
På lunchen eller rasten idag så ska jag ta bild till mitt School ID och sen måste jag hämta mina böcker, annars komer mina lärare bli sure imorgon!
 
Känner mig tyvärr redan skoltrött. Ingen kul känsla alls. Men jag hoppas på att det blir bättre om någon vecka när jag börjat komma in i allt och får vänner. 
 
Och förslåt så hemskt mycket för att jag är så dålig på att lägga ut bilder. Men helt ärligt så har jag kanppt tagit några! Men ska bli bättre! Både för er och min skull!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kom igen Du är en hjälte och en vinnare har du åkt så långt för att gå i skolan så fixar du detta. Jag tror att det är flera som är skoltrötta redan. Kramar pappi.

    2013-08-28 | 16:21:36
  • pappa säger:

    Jag menar ju att jag tror på dig o du är tapper. Vi kan väll höras på telefoner till helgen puss puppi.

    2013-08-28 | 17:04:41
  • Emrika säger:

    Förstår hur du känner, kände lite likadant idag när jag var på inskrivning på min nya utbildning. Men nu tar vi en dag i taget - kommer du ihåg!!!??? Vi har lagom höga krav på oss och så tänker vi på att allt är nytt vilket tar kraft, så det gäller att hitta annat som laddar batterierna!

    Det är ok att vara skoltrött, men kanske du "bara" är trött efter allt som hänt!

    Erik hälsar till dig. Han cyklade omkull idag så jag fick åka och möta honom - men det gick bra. Några rejäla blåmärken och en lite öm tumme men - han fortsätter cykla :-)!

    Bamsekramar från oss till dig!

    2013-08-28 | 18:19:25
  • Hanna säger:

    Öjjjj! Vill du skypea någon gång i framtiden?

    Svar: JAAAAA
    Felicia

    2013-08-28 | 19:35:07
    Bloggadress: http://fransmaninthestates.blogg.se
  • Connie säger:

    Allt kommer gå så bra :) är lite avis på dig!
    Hemma börjar det bli höst, jag längtar till vintern! Haha
    Längtar oxå att få läsa ännu mer om vad som händer med dig!

    2013-08-28 | 23:57:39

Kommentera inlägget här: