Utbytesstudent Boise, Idaho

New York day 2

Kategori: I USA

Åh dagen har varit bra. Men usch vill verkligen åka härifrån nu. Sista timmen idag gick jag bara och vänta på att få åka till hotellet. Idag har vi iaf besökt, Staten Island, Soho, Brooklyn, Wall Street och Ground Zero. Vi blev avsläppta på Soho och strosa runt där i 4 timmar typ. Gick även en snabbis till China Town. Seg dag egentlogen. Men har lärt mig mycket.
 
 
Första parken i NYC
 
 
Hela gruppen, jag står där i mitten med dålig hållning :)
Fin fin utsikt
Alla vi svenska brudar
Och sist men inte minst, världens godaste hamburagre. alltså ni kan inte förstå hur gott detta var!!
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag älskar att läsa din blogg och se bilderna. Det är ett härligt sätt att få ta del av ditt nya liv :) PoK

    2013-08-21 | 13:21:38
  • B-L säger:

    Kära Felicia, så kul att få följa din resa till ditt nya liv. Bosse o jag hoppas att du får ett fantastiskt år. Kram fr oss o alla katterna

    2013-08-21 | 19:37:23

Kommentera inlägget här: