Utbytesstudent Boise, Idaho

Känslor

Kategori: Inför USA

Idag sa jag ännu ett hejdå.
Till min kära vän Katta.
Det var nog jobbigaste hejdåt hittills. 
Kommer antagligen bara bli värre.
Men det känns ändå som det kommer gå bra!
 
Fick även en ny dator idag! Känns jätte bra, den är så lätt och det kommer vara så smidigt under året.
 
Det händer så mycket nu, jag har så mycket kännslor just nu. Vet inte om jag är glad eller ledsen. Känner mig sådär jätte jätte glad, nästan så glad så jag blir ledsen. Det är så svårt att förklara. Jag vill så himla gärna komma iväg nu, till mitt nya äventyr. Jag längtar till att få träffa min värdfamilj och gå på Boises gator. Mitt nya hem. 
Det är bara 9 dagar kvar tills jag åker. Och för ungefär 15 månader sedan så anmälde jag mig till detta. Och nu ska jag helt plötsligt åka. Det är helt sjukt. Och nu ska jag lämna min familj och vänner, i 10 hela månader. Och jag ska klara mig helt ensam. Det är så himla stort, och jag kan fortfarande inte förstå. Även fast jag haft över ett år på mig att låta det sjunka in. Jag är så tacksam till att jag får göra detta. Det är inte många som får den här möjligheten, men jag är faktiskt en av dom som ska göra detta! Sjukt.
 
Hittade den här bilden och tyckte det passa in lite på mina känslor just nu.
 

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Hej jag åker också till usa 13/14, undrar om du vill göra ett länkbyte? :)
    känner igen det där med känslorna!!

    Svar: Självklart kan vi göra det! Har du fått placering ännu? Hittar nämligen inte på din blogg :(
    Felicia

    2013-08-10 | 13:45:48
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/nathalieiusa
  • Nathalie säger:

    vad bra, jag har lagt till dig nu :) nej jag har inte fått placering än:(

    Svar: Åh nej måste vara jätte jobbigt :( Då skriver jag bara USA på dig så länge! Hoppas du får en familj snart iaf :D
    Felicia

    2013-08-10 | 16:24:57

Kommentera inlägget här: