Utbytesstudent Boise, Idaho

Hemma dag

Kategori: Inför USA

Idag har jag bara varit hemma. Första dagen på två veckor tror jag, som jag inte har några planer alls. Förutom att vi ska ha en lite kräftskiva här hemma. Bara jag, mamma, pappa och farmor. Dom jag tycker om mest av allt. 
Har rensat mitt rum lite, funderat på vad jag ska ha med mig förutom kläder. Extremt svårt måste jag säga. 
Men det har varit en skön dag.
 
Även mailat min v-mamma och ställt in imorgon då vi tänkt skypa. Ska träffa vänner istället, för imorgon är det ju faktiskt 7 dagar kvar tills jag åker. Vilket betyder att jag bara har 7 dagar kvar med alla här hemma. Vill ju spendera så mycket tid som möjligt med alla nu. Känns bättre så här. Vi har ju ändå bra kontakt via mail!
 
Tog lite ego bilder, blir så när man har tid över :)
 
Hilda och jag chilla på stranden 
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Va fint skrivet jag blir så glad puss

    2013-08-10 | 22:49:24
  • Carro - en emo/scene bloggerska säger:

    Oh vad vacker du är! Kramisar Carro

    Svar: Oj tack så mycket!
    Felicia

    2013-08-15 | 15:27:43
    Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/
  • Adriana Aroose säger:

    Hej! Gör du bloglovin byte? :))

    2013-08-16 | 08:58:56
    Bloggadress: http://aaroose.blogg.se

Kommentera inlägget här: