Utbytesstudent Boise, Idaho

Crazy day

Kategori: I USA

Nu är klockan 8.40pm här och jag är dödstrött. sitter i mitt alldeles egna sovrum redo för att sova. Jag verkligen älskar det här! Boise är så himla mysigt, och familjen också. 
Åkte till the mall med mina värdsyskon och min värdbrors kompisar. Alltså helt galet hur dom kör här. Helt sjukt att 16 åringar får ha körkort egentligen. Men ja det var en upplevelse iaf. Imorgon ska jag till skolan för att registreras. Så nu ska jag sova innan jag typ dör på riktigt. 

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Underbart, jag följer alla rapporter med stort intresse. Lycka till på skolan o HA DE BRA NU!

    2013-08-22 | 07:46:30
  • Mamma säger:

    Hoppas att du har sovit gott i din nya säng. Det är så härligt att höra att du nu är framme i Boise. Nu tar ditt stora äventyr verkligen fart med stormsteg. Lycka till i skolan och hoppas du hittar kurser som inspirerar dig. PoK <3

    2013-08-22 | 09:02:46

Kommentera inlägget här: