Utbytesstudent Boise, Idaho

Classes

Kategori: I USA

Idag har jag varit i skolan och regristrerat mig. Är as nöjd med mitt schema! Kommer vara så najs. Detta kommer då vara mitt schema:
 
1st period- English 7.50-8.49
2nd period- Choir A Capella 8.54-9.55 (So excited!) 
Break 9.55 to 10.10
3rd period- Sociology (1st semester) Video Broadcasting (2nd semester) 10.10-11.09
4th period- US History 11.14-12.13
Lunch 12.13-12.53
5th period- Theater Arts 12.53-1-52
6th period Ceramics 1.57-2.56 
 

Alltså tiderna är ju så himla konstiga här haha, men det kommer gå bra.
Är iaf jätte nöjd, och trodde då aldrig i hela mitt liv att jag skulle ta keramik. 
Men läraren ska tydligen vara jätte bra och det verkar lite kul!
 
Annars idag har jag pratat med min familj mycket och bara tagit det lugnt. Snart ska vi iväg för att handla lite och Sean ska visa mig skateparken de har här. 
 
Känner att det är så himla mycket att ta in just nu, allting är så annorluna men det går bra. Är så himla bra här. Verkligen. Bättre än jag någonsin kunnat tro. Och jag är så glad och lättad över att det känns så. Allting känns konstig och svårt, men jag har ju bara varit här i en dag så det är ju inte konstigt! Får bara ta det lugnt nu och smälta allt så ska det nog gå bra! 
 
Nu blev det ett långt inlägg, men det känns skönt att skriva lite. Hoppas alla har det bra i Sverige!
Här har ni två panorama bilder på mitt hus och rum ( därför de ser lite knasiga ut)
 
 
Är så himla nöjd med min placering, Boise är så himla fint. Skolan är så fin (extremt amerikanskt). Familjen är ur gulliga och ja. Det är bra här. Puss på er
 

Kommentarer

  • Dad säger:

    Ja är så glad för din skull.

    2013-08-22 | 22:21:29
  • Jenny säger:

    Fäller en glädjetår :) Kram världens bästa Felicia!

    2013-08-22 | 23:51:34
  • Katta säger:

    Gud vad fint och häftigt det låter!'m LOL(lots of love) Katz

    2013-08-23 | 08:31:29
  • Håkan säger:

    Rummet ser jättefint ut, men trädgården är ju öken. Har dom inget gräs? PoK

    2013-08-23 | 13:29:14

Kommentera inlägget här: