Utbytesstudent Boise, Idaho

1 dag kvar!

Kategori: Inför USA

Hej hallå!
Bloggandet har inte varit så där jätte bra de senaste dagarna, jag vet. 
Men det har verkligen varit fullt upp. Har helt enkelt inte haft tid för bloggen. 
Har umgåtts med kompisar. Sagt massor av hejdå. Jätte jobbigt.
Men just nu försöker jag bara vara samlad, inte gråta och tänka positivt.
JAG SKA JU FÖR TUSAN TILL USA!!
 
Nu ska jag bara säga hejdå till mamma och pappa, och självklart världens bästa Hilda.
Kommer vara värts av allt. Men hur jobbigt det än är, så har jag ju något kul att se fram emot.
 
Lägger ut lite bilder ifrån veckan
Hade ju kräftskiva med familjen, åhh så himla mysigt och gott det var.
Fina Nilla kom på besök
Jag och pappa klädde upp oss lite när släkten var här och sa hejdå
Alla presenter till värdfamiljen, tänkte berätta vad jag köpt lite senare (antagligen när jag kommit fram)
Hila är orolig nu, kommer sakna henne så himla mycket, gör ont av bara tanken att vara ifrån henne.
Saker överallt som ska med. Just nu väger min väska över 22kg, och man får bara ha med sig 23kg. Har inte riktigt packat allting ännu. Men försöker få ihop allting, med en panikkänsla i magen.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: