Utbytesstudent Boise, Idaho

Den här dagen <3

Kategori: I USA

Kände på mig redan imorse att detta skulle bli en grym dag, och guess what? Den var as bra.
Tittade på film i 2 av mina 3 klasser idag, och sist hade jag teater i 2 timmar, hur chill är inte det?
Sen drog jag och Ethan till Starbucks, första gången sen jag kom hit. Naomi kom dit och vi satt där i någon timme. Det var mysig, dom två är så himla roliga. 
Efter detta gick vi till Hasting, de har filmer, böcker, skivor etc.
Vi var där i typ en timme och gick runt. Och så väl där inne kom jag på att herregud
Det var exakt en månad sedan jag kom till Boise idag!!

Och det måste ju firas, så vi drog till en affär och köpte lite smått och gott.
Jag köpte Arizona Green Tea, cupcakes och en ballong till mig själv (lol)
Sedan gick vi till en lekpark och satt där ett tag och bara hade det bra.
 
Och så när jag kom hem så ser jag ett paket på min säng!! Och jag blev så glad så jag började skrika, och Naomi blev också as glad, alltså fler än jag som uppskattar paketen. Och i så var det massor av Svenskt godis!!! Mitt liv är fullgjort!! Problemet är bara att jag bara ätit onyttigt idag, alltså chokladkaka till mellanmål, kakor till lunch, och sen allt ovanför. Min mage gör ont, men det var det värt.
 
 
Blå tunga efter blått godis
<333333
Den i mitten är min, Pumpkin frappuccino, den var helt okej
 
 
Ballongen är typ roligast av allt, var bara tvungen att köpa. Jag och mina syskon har liksom en frej om att vara "speciell". Kan förklara i ett annat inlägg. Men åh vad jag älskar intärna skämt, så jag kanske inte borde förklara haha
Och vi alla vet vad detta ovanför är!!
Naomis min när hon ser godiset, förstår henne
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Gott med godis! Bra att du har haft en grym dag!!! Pussa

    2013-09-19 | 14:07:41
  • Embla säger:

    Tja Fan! shit vad nice du verkar ha det! Hoppas allt är bra! Kram

    2013-09-19 | 21:17:50
  • Mamma Lisa säger:

    Va roligt att paketet äntligen kommit fram. Ingen idé att skicka köttbullar då det tar 1 vecka för dig att få godsakerna. Har du träffat din lokala kontaktperson ännu? Träffar du andra utbytisar?
    Har du lagat någon svensk mat? Kanske du ska bjuda på dom goda morotsbiffarna eller bara vanliga pannkakor!
    Älskar dig <3 Puss o kram
    Ma

    2013-09-19 | 23:03:28
  • Håkan säger:

    Trots den blå tungan skiner du. Jag blir varm i hjärtat av att se dig kära systerdotter. ///
    Favomorbrorn

    2013-09-20 | 08:28:40

Kommentera inlägget här: