Utbytesstudent Boise, Idaho

Ett avslut

Kategori: I USA

Hej på er! Tänkte att det kanske är dags att avsluta bloggen.
Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade senast. Och mycket har hänt. 
Den 2 Mars lämnade jag Boise och kom hem till Sverige den 3 Mars.
Som ni förstår var detta lite tidigare än när jag egentligen skulle åkt hem. Jag åkte hem av många olika skäl. Men jag var i  psykisk obalans och tillslut gick det så långt så jag kände att jag inte kunde tackla det i USA. Utan jag behövde hjälp och stöd av alla hemma i Sverige. Detta var inget lätt beslut och det slutade med att mamma och pappa fick fatta det åt mig. Vilket jag är väldigt tacksam över. Det känns som ett bra beslut att jag åkte hem hur jobbigt det än var.
   Jag är så himla stolt över de 7 månaderna jag spenderade där. Att jag ens klarade så lång tid är fantastiskt. Och jag ser inte detta som ett nederlag att ha åkt hem. Utan snarare som något väldigt positivt och starkt. Och det hoppas jag att alla andra som åkt hem tidigt känner också. Jag känner att det var stort att våga åka till USA, men för mig var det ännu större att våga avbryta och åka hem. Det här var ju mitt äventyr jag hade längtat så efter, men det passade inte riktigt mig. Det är absolut inget misslyckande!
   Självklart saknar jag alla extremt mycket i Boise. Kunde inte fått en bättre värdfamilj och vänner. Det har blivit som ett andra hem för mig, och jag hoppas verkligen jag får träffa alla snart igen. 
   Jag hoppas ni har tyckt min blogg varit intressant att läsa. Nu ska jag ut på nya äventyr och börja gymnasiet till hösten. Puss och kram.
Vi åt frozen yoghurt på min sista dag. Världens bästa <33
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    När du återvänder till Idaho är du mer än välkommen att hälsa på mig på university of Idaho också!
    Hoppas du mår bra nu och har det bra i Sverige!

    2014-06-22 | 13:52:01
    Bloggadress: http://nattstad.se/MadelenJson
  • Genevieve Noblet Sidwall säger:

    Det var bra gjort av dig Felicia och dina föräldrar. Lycka till till nästa äventyr, gymnasium.
    Kram
    Geneviève, Ronnie och Jean

    2014-06-22 | 20:30:50

Kommentera inlägget här: