Utbytesstudent Boise, Idaho

Jul

Kategori: I USA

De två senaste dagrna har varit så himla bra. Igår var det ju julafton i Sverige. Så började dagen med att skypea med mamma och pappa och halva släkten. Det var så himla kul att se alla igen, kändes underbart. 
Efter skypen så tog vi det lugnt hemma. Klockan 6 åkte vi till min värdmammas syster och hennes familj. Vi åt god middag och sedan så satt jag, Naomi och Sean i deras coola tv rum och spelade Batman. 
 
Idag vaknade vi alla hyfsat tidigt. Det första vi gjorde var att öpna presenter. Alltså så skönt att inte behöva vänra halva dan för att få öppna haha. Fick iaf underbara julklappar, visar antagligen imorgon vad jag fick på bild! 
Efter alla julklappar så åt vi frukost tillsammans, vilket var första gången sen jag kom hit!! (vanligtvis så äter vi bara middag tillsammans). Det var mysigt. Vi tog resten av dagen till att ta det lugnt.
Jag tittade på känn ingen sorg com mor och far skickat till mig <3<3
Sen drog vi till Tam och hennes familj idag igen och åt massor av god mat!! Blev så mätt! 
Sen spelade vi lite batman. Efter de tittade vi alla på världens gulligaste julfilm!! Den var så himla bra, brukar inte riktigt tycka om julfilmer men denna var så bra!
Sen blev det mer presenter och alla är så himla goa och jag bara älskar hela min familj, även alla släktingar.
 
Imorgon har jag inga planer alls vilket känns jätte skönt! Ni får nöja er utan bilder idag, förlåt :(
Men är bara så himla trött haha :(
(har inte tait några heller hehe)
 
Hoppas alla ni hemma fick en jätte bra jul, precis som jag <3
Love u all

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Va roligt att du fick så många julklappar och att julen blev bra för dig :) Vi hade det bra på Dalarö med julklappsspel. Pappa fick paketet som jag köpt (ett grytunderlägg) och jag fick en ficklampa som Kurre köpt ;) En brandsläckare var det paket som de flesta ville ha (ungefär på samma sätt som din bil för 2 år sedan) Ha det bäst. PoK :*

    2013-12-26 | 21:39:17

Kommentera inlägget här: