Utbytesstudent Boise, Idaho

Yoga

Kategori: I USA

Jag har mått illa sen förra måndagen nu. Var nära på att gå hem ifrån skolan idag. Vet inte om det handlar om att jag inte äter ordentlig lunch eller vad det kan va, det börjar ju redan på morgonen liksom. Är iallafall väldigt trött på det. 
Kom precis hem efter 1 och en halv timmes yoga och det var väldigt intressant, första gången för mig och kan ju säga att jag är helt slut nu och komma ha så ont i kroppen imorgon. 
Dock så har jag sovmorgon imorgon pga att alla Sophmores och Juniors måste göra PSAT vilket betyder Pree SAT. Så det är ett test prov inför PSAT, och jag behöver inte ta något av proven. Så imorgon börjar min skoldag 11.14 (knasig tid jag vet). Sen så har jag bara 27 minuters lektioner resten av dagen, as skönt. 
 
Nu ska jag äta, ta en dusch och sen sooova, can't wait.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du någon pojkvän? Om du har det, hur håller ni kontakten och behåller känslorna? Om inte, är du öppen för ett förhållande i Boise? Kram!

    2013-10-16 | 16:45:11

Kommentera inlägget här: