Utbytesstudent Boise, Idaho

Mamma

Kategori: I USA

Jag vill tillängna detta inlägg till min underbara mor som fyllde år igår (lördag, inte igår för er svennar dåra). Men ja, hade inte möjlihet att gratta henne i lördags, vilket var jobbigt för mig. Men säger det nu för andra gången.
Grattis 1000 gånger mamma jag älskar dig så himla mycket, tack för att du är en så underbar mamma. För att du alltid funnits där för mig, genom våra djupaste jobbigaste stunder till våra allra roligaste. Du har stått ut med mycket men du har aldrig någonsin backat, jag vet att du alltid kommer finnas för mig. Och du är med mig här borta varje dag (pappa du med!!)  
 
Jag älskar dig från månen och tillbaka (om inte mer). 
 
Jag har typ inga bilder på dig på min dator :( men dessa får bli bra, nedersta är ju favoriten på dig och pappa<3
 
 

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Inga kommentarer behövs...............................

    2013-10-07 | 11:55:22
  • Mamma Lisa säger:

    TACK min underbara, fantastiska dotter. Tänk att jag fick ett helt inlägg på din blogg :)
    Jag älskar dig också (svårt att beskriva med ord hur mycket)
    Tänker på dig ofta och är så stolt över hur modig du är.
    Pussar och kramar i massor :* <3

    2013-10-07 | 14:46:38
  • Connie säger:

    Kom en liten tår! Vi har tur som har underbara föräldrar

    2013-10-07 | 20:45:16
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • Emrika säger:

    Lipar järnet här hemma <3 Underbart inlägg!

    2013-10-15 | 13:20:46

Kommentera inlägget här: