Utbytesstudent Boise, Idaho

Lycklig

Kategori: I USA

Hej på er.
Är så himla glad, lycklig, så där obeskrivligt. Ni anar inte.
På väg hem ifrån Down Town idag så log jag hela vägen. 
Fick bara ett lyckorus helt enkelt. 
Mår så bra här.
Börjar få vänner, livet rullar, jag bor i en underbar stad, jag går i en bra skola, jag har en så bra familj.
OCH FRAMFÖRALLT
Hela dagen idag har jag inte mått illa, inte haft ont i magen eller huvudet. 
Är anatgligen laktos intollerant. Ja ni hörde rätt. Åt ingen yoghurt imorse, vilket jag vanligtvis äter massor av. Har inte kunnat dricka mjölk här heller. Så jag hoppas att problemet är löst. 
Förstår ni hur bra det känns?? Nu kan jag ju äntligen leva livet, och faktiskt göra saker.
Komma igång ordentligt med träningen, och umgås med vänner. 
 
Nu får ni lite bilder till detta glada inlägg
 
Alicia och jag, hon är så bra hah
Nu är den helt klar, den har varit i ugnen och allt (vet inte vad de heter haha)
Ja jag har gått utan jacka/kofta hela dagen. Nu är klockan 18.00 här och det är 19 grader ute. På bilder ser ni då mig utan jacka, mitt favorit chai te från favorit cafeet och Håkan påse. Alla gillar tygkassar här förresten, det är så kul att gå i korridoren för ALLA förutom jag har ryggsäck. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Underbart att läsa din blogg idag :) Jag håller tummarna för att det går lika bra idag (fredag). PoK <3

    2013-10-25 | 10:36:12
  • PAPPA säger:

    Härligt att höra. Nu bestämer vi att det är så.

    2013-10-25 | 10:50:14
  • Connie säger:

    Kramar!

    2013-10-25 | 21:52:47
  • Dalarö säger:

    Hej gumman! Har bläddrat igenom din blogg lite igen. Du ser ut och ha det hur bra som helst fortfarande! Gud så roligt. Jag är faktiskt avis på dig. Hoppas magen går över. Det kan säkert vara laktos det är inte helt omöjligt! :)
    Kuul att du har fått lite rolig vänmer och hon från Teatern verkar ju trevlig! :) Här hemma är allt som vanligt kallt och tråkigt. Skönt att du fortfarande har de lite vamt ibland! :) Nu kom jag precis hem från jobbet och ska sova. Har jobbat gansla mycket faktiskt så det är roligt! :) puss och kram Stephanie ♥♥♥

    2013-10-26 | 00:09:08

Kommentera inlägget här: