Utbytesstudent Boise, Idaho

Lista

Kategori: I USA

En lista min mamma ville att jag skulle göra hihi
 
Vad har du på dig? Mysis kläder
Hur mår du? känner mig sjuk och ledsen för att jag är sjuk.
Vad önskar du just nu? Att jag var frisk och hade energi till att göra saker så jag kan njuta av mitt år.
Vad har du ätit idag? Macka, och lite rester
Vad ska du göra imorrn? Förhoppningsvis skola!
Vem saknar du? Kan inte rabbla upp alla för vill inte glömma någon. Men alla mina fantastiska svennar
Senaste köp? En bagel från starbucks tror jag
Vad skrattade du senast åt? Minns inte, antagligen med någon vän i skolan
Vad grät du senast åt? Minns inte :D
Vem sov du senast med? Åh jag vet inte, säkert Hilda <3
Vad läser du just nu? Läser en bok som heter under det rosa täcket, väldigt intressant bok.
Senast sedda film? Stolthet och fördom!
Vilken svordom använder du mest? svär inte så mycket längre, vilket var en dålig vana jag hade i Sverige. Är så glad över att den börjar sörsvinna.
Vem var den senaste som ringde dig? Dennis
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej det har jag inte. Men tycker det var en dum fråga för vad spelar det för roll. 
Senast 3 inkomna sms? Är det meningen att jag ska skriva det här?
De var från en konversation då en vän fråga om jag ville äta lunch med henne. (se jag har faktiskt vänner ;)))
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? Okej :)
Vilket var ditt favoritämne i skolan? Teater, vilket jag missade idag och det gjorde ont i hjärtat.
Vilken är din favoritfrukt? Äpple, äter 2+ äpplen om dagen haha
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ ingen. Är glad för det. Gillar inte att bli jämförd, jag är ju jag liksom.
Vad är du rädd för? Att dö, låter fånigt men det är sant. Jag älskar livet så mycket.
En person du tycker är snygg? Det finns många snygga människor på denna jord. Därför kommer jag inte på någon just nu haha.
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte så farligt
Din favoritkaraktär ur en serie? Jag tittar på så många serier just nu åhhh. Men föralltid, Veronica Mars. Föralltid.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Arianna
Vilket språk hade du velat lära dig? Euw jobbigt att prata andra språk än svenska ju :/// haha nä men kanske italienska jag vet inte. 
Vad för sorts killar faller du för? Alltså jag är staright ja. Men den som skrev listan måste ju bara jävligt dum som tar för givet att alla tjejer är det också. Blir arg. Men jag faller för någon charmig, någon som jag kan vara öppen med och skratta med. 
Vart vill du åka just nu? Jag vill Down Town bara för att jag gillar att åka dit. Men självklart så har ju Sverige ett alternativ också. Fast en del av mig vill inte heller dit hehe.
Vad önskar du dig i julklapp? Oj... Det har jag inte tänkt på. Jag har allt jag någonsin kan önska, jag bor ju för tusan i USA. Men om det skulle vara något så måste jag nog säga Svenskt godis <3

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Tack för att du svarade på alla frågor. Det var intressant läsning ;) PoK

    2013-10-24 | 20:22:59
  • Mamma Lisa säger:

    Tack för att du svarade på alla frågor. Det var intressant läsning ;) PoK

    2013-10-24 | 20:23:01
  • Connie säger:

    Sötnos :) må bra snart

    2013-10-25 | 00:14:41
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: