Utbytesstudent Boise, Idaho

Knasigt

Kategori: I USA

Hej på er. 
Jag känner mig lite tom i skallen idag så det blir inget långt inlägg. Idag hände inget speciellt direkt. Förutom att jag Skypea med bästis när jag kom hem från skolan, det var underbart. 
Har mått konstigt hela kvällen så ska nog gå och lägga mig snart. Men är så taggad för imorgon är det ju fredag!!
Jag och min vän Alicia. Vi blev vänner genom teatern och det har blivit lite av en grej för våra namn är såå lika hihi.

Svart och svår idag

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Hej Fille, saknas det inte ett I på Alicias SHT-tröja?
    Ha' re'

    Svar: Förstår inte riktigt vad du menar, texten är ju bakåtvänd i spegeln så det står THS vilket står för Timberline High School
    Felicia

    2013-10-18 | 12:53:52
  • Connie säger:

    Fin du är :)

    2013-10-18 | 13:16:01
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • Håkan säger:

    Jag förstår, men tänk om det stått SHT o så ett I mellan H och T. Jag försökte vara rolig.

    Svar: hahah ja nu förstår jag, det var ju lite roligt ändå, bara för mig som det tar lite tid att förstå ;)
    Felicia

    2013-10-19 | 19:06:22

Kommentera inlägget här: