Utbytesstudent Boise, Idaho

Iväg

Kategori: I USA

Hej hallå.
Idag åker jag, Naomi, Kirstin och Kim till en stuga i bergen här i Idaho och stannar tills på söndag.
Och där finns inget internet, vilket jag måste säga känns väldigt skönt. 
Men ja, detta betyder att jag inte kommer blogga förens på söndag.
Men oj så skönt det ska bli att komma ifrån allting ett tag. Ska försöka att varva ner lite när jag är där,
och inte tänka så mycket på skolan och tänka mer på mig själv.
Det behövs.
 
Men hoppas ni alla har en underbar helg.
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Ha så mysigt själv pok.

    2013-10-03 | 20:19:01
  • Mamma Lisa säger:

    Ha det bäst! Hoppas ni får det riktigt mysigt ;) Pussar o kramar <3

    2013-10-03 | 20:20:14
  • k säger:

    ily kramkramkram

    2013-10-03 | 20:23:22
  • Håkan säger:

    Låter ju helt OK, hoppas du får fiska o jaga björn. ;) Ha'Re' nice!!!!

    2013-10-04 | 11:58:52
  • Caroline - crazy proud former teacher säger:

    Hej Felicia! Har jag sagt att du är så sjukt cool? Ja, just det, det har jag ju, men tåls att upprepas! :)

    Har kollat runt lite på din blogg och det är fantastiskt kul att se hur du tar dig fram i den amerikanska skolan, det sociala livet och världen utanför de svenska gränserna.

    Apropå skola, vad duktig du är! (Visste jag förstås redan innan) Du skriver att det är lättare, på vilket sätt? Du verkar också ha roliga ämnen. Kul att du uppträder och utifrån vad jag läser på bloggen och hörde på ditt videoinlägg, har du sannerligen utvecklat både svenskan och engelskan.

    Angående det sociala livet, är du en minglare av rang och tvivlar inte på att du fångar dem med din charm. Verkar nu som att du har både tjej- och killkompisar. Men jag håller med dig, det är lättare att hitta killkompisar.

    Att åka iväg på egen hand när man 16 är beundransvärt och jag förstår att hemlängtan ibland kryper sig in under skinnet. Att ha ett hem är en trygghet och det sköna med det är att det finns något att återvända till. Fram tills dess - passa på och lev min vän!

    Ser fram emot att ta del av fler vlogar och skriftliga inlägg! Enjoy!

    En stor kram!/Caroline

    2013-10-05 | 17:44:14
  • Geneviève säger:

    Det låter som en trevlig natur upplevelse. Njut! Kanske får vi se några bilder från utflykten!

    2013-10-05 | 23:08:38
  • Connie säger:

    Helt rätt tänk av dig. Ta hand om dig och tänk på dig. Hoppas du gjorde det

    2013-10-06 | 20:36:10
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: