Utbytesstudent Boise, Idaho

Fridays football game

Kategori: I USA

Igår var en väldigt bra dag, Efter skolan följde Ethan med mig hem, vi hade det väldigt bra. Vi drog till en park jätte nära vårat hus med Naomi och tog lite bilder. Sen gick vi hem igen drack lite kaffe sen drog vi till en fotbollsmatch. Det var väldigt mycket folk för det var Boise Highs Homecoming Game och våran Pink Out Game, vilket betyder att alla hade rosa på sig. Och det som var ännu roligare var att vi vann!! Tyckte inte ens synd om Boise hahah. Kom hem runt 10 och satt och prata med min v-bror i någon timme. Sen somnade jag gott.
 
Idag ska vi iväg på någon släkt grej festival sak, (haha) Jag vet inte riktigt, men tydligen så finns det en svensk utbytis som går i skolan där så förhoppningsvis så släper de med honom på den här grejen, vore så himla skönt att träffa en svenne hihi. 
 
 
 
 
 
 
 
Jill, Alyssa och Michelle, Jill och Michelle är också utbytisar 
 
Och nu ger jag upp, det tar alldeles för lång tid att lägga ut bilder och jag har ju faktiskt ett liv utanför bloggen ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Andreas Mårtensson säger:

    Fina bilder ! :)

    2013-10-19 | 22:27:43
  • Håkan säger:

    Ett liv utanför bloggen, hur menar du nu? ;) ;)

    2013-10-20 | 10:49:01
  • Mohammedi's | Art, model & designer säger:

    härligt


    Va gärna med på Veckans blogg, och få chansen synas framför flera tusen. Tävlingen hittar du på min blogg!

    2013-10-20 | 11:30:04
    Bloggadress: http://mohammedis.se/
  • Sandra Fors ~ Galen fotograf säger:

    Han med solglasögenen hette Sean va? Galet snygg! :3

    Svar: Nej det är min vän Ethan!
    Felicia

    2013-10-20 | 18:41:16
    Bloggadress: http://sandrafors.se
  • Sandra Fors ~ Galen fotograf säger:

    Just det ja! blandar ihop dom ^^

    2013-10-20 | 19:52:41
    Bloggadress: http://sandrafors.se

Kommentera inlägget här: