Utbytesstudent Boise, Idaho

frågor och svar

Kategori: I USA

Har fått två frågor jag tänkte svara på:
 
Hej, du är inspirerande :) Men är det inte läskigt att vistas ute i USA ensam? Snälla svara i ett inlägg :P

Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! Alltså när jag var på Arlanda och hade precis sagt hejdå till min familj, då kände jag mig extremt ensam. Men sen där  inne så träffade jag en annan helt underbar utbytesstudent, och sen dess har jag aldrig kännt mig ensam. Jag har min fantastiska familj här, bra kompisar, och sen även min familj i Sverige. Så jag tänker inte på att jag är ensam egentligen, för jag har så många fanstasiska männiksor runtomkring mig. Hoppas det var ett bra svar, och lätt att förstå haha.
 
Kan du inte skriva ett inlägg om vad dina lärare heter i alla klasser och hur dom är! PoK <3
 

English- Mr.Englert, vet inte riktigt, han är en bre lärare men extremt udda. Det går inte riktigt att förklara. Han pratar väldigt speciellt vilket gör att det blir mer intressant att lyssna på något sätt. 
 
Choir- Mr.Lapp, han är bra, min första manliga körledare så det är kul med något nytt. Han lär ut väldigt bra och han sjunger väldigt bra!!
 
Sociology-Mr.Gonser, han är bäst, okej kan inte välja favorit lärare för alla jag har är extremt bra. Men Gonser är rolig och det är alltid kul att gå till hans lektion. Kommer sakna honom nästa termin.
 
U.S History-Mr.Crisp, intressant människa, han kan allt om presidenter, kan alla deras kandidatlåtar och har besök ALLAS gravstenar. Japp. Annars gillar han att reta alla elever. Det var kul i början för han retar alltid en och samma tjej men nu är det bara extremt uttjatat. 
 
Theatre- Mrs.Sullivan, hon är så himla bra, jätte bra på att undervisa teater, hon har turnerat i USA så hon vet verkligen vad hon snackar om haha.
 
Ceramics-Mr.Hendershot, En av mina absoluta favoriter, även fast jag inte riktigt kan välja. Jordnära människa som bara är så himla bra. Han erbjöd mig att komma över till hans familj på julafton om det skulle vara så att min familj inte firar jul här, bara det säger ju mycket. 
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Wow Mr Hendershot, vilken gentleman ;) Vilka roliga namn alla har! Måste du tilltala alla som du skrivit ovan eller är det någon som är mer avslappnad så du kan använda förnamnet? Kram

    Svar: Nej använder efternamnet till alla, använder det inte så ofta dock utan ställer bara en fråga osv. Men måste hålla med om att alla har roliga namn!
    Felicia

    2013-10-14 | 18:45:19
  • Anonym säger:

    Hej, menade att är det inte läskigt att VISTAS ute ensam på kvällarna? Hört att kriminaliteten är stor i usa :( kram

    2013-10-15 | 12:38:31

Kommentera inlägget här: