Utbytesstudent Boise, Idaho

Fråga

Kategori: I USA

Startar den här sena morgonen med en fråga.
Har du någon pojkvän? Om du har det, hur håller ni kontakten och behåller känslorna? Om inte, är du öppen för ett förhållande i Boise? Kram!
Nej jag har ingen pojkvän.
Okej jag vet faktiskt inte, tycker det är väldigt skönt att vara singel. Så sparar nog det tills jag kommer hem till Sverige. Men vi får se, blir man kär så blir man, det går ju inte att stoppa. Men jag hoppas på att inte bli det haha.
 
Nu är klockan halv 11 här och jag ska snart till skolan, underbart att sova ut. Dock så vakna jag igen av illamående tidigt imorse. Är så trött på det här nu.
Men nu ska jag åka iväg till skolan, blir på cykel för första gången. I'm excited för då kommer jag hem fort ckså haha.

Kommentarer

  • katta säger:

    HA EN BRA DAG<3 xxxx

    2013-10-16 | 19:36:44
  • Connie säger:

    Krya på dig

    2013-10-16 | 20:19:30
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • Connie säger:

    Krya på dig

    2013-10-16 | 20:19:31
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Ursäkta om jag frågar så mycket, du behöver givetvis inte svara om du inte känner för det.

    Hade du pojkvän innan du åkte iväg? Hur tog det slut isåfall, var det pga usa eller hade du ingen pojkvän. Har nämligen bara fått för mig något :)

    Ha en fin dag och krya på dig tjejen!

    Svar: Hahaha ja, känner jag dig? Inte meningen att låta otrevlig men man blir ju lite fundersam. Jag hade pojkvän när jag åkte hit men jag gjorde slut efter ca 3 veckor. Det funkade bara inte, tänker inte gå på detaljer men det stämmer att jag hade pojkvän.
    Felicia

    2013-10-16 | 21:54:07

Kommentera inlägget här: