Utbytesstudent Boise, Idaho

drama

Kategori: I USA

Hej på er. Just nu är mitt liv väldigt drama fyllt. Detta var väll en av sakerna jag var mest orolig för innan jag kom hit, allt drama.  För jag är ganska känslig till sånt här och blir lätt irriterad och bryr mig lite för mycket hah.
Det var okej tills en början och ganska spännande för fick höra massor om andra i skolan.
Men när det invovlerar en själv så är det inte like kul längre. Är bara så trött på det. Det är inget jätte illa men det tar ändå mycket energi.
Annars rullar mitt liv på bra, jag ärlskar mitt liv här, jag har ingen hemlängtan alls. Jag är glad hela tiden.
Och jag har fått så himla fanstastiskt bra vänner. 
Så allting är ganska så jätte bra ändå.
Jag och söta Naomi 
Åt lunch med Emily och Morgan och Heaven idag
Heaven var med hon med
Åt på DQ för första gången, åt bara pommes för tanken av kött var inte lockande :(
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Försök att inte bry dig om dom andra som skapar draman. Du är bättre

    2013-11-14 | 16:44:45
    Bloggadress: http://conniehv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: