Utbytesstudent Boise, Idaho

Tjabba

Kategori: I USA

Seg dag idag, suttit på mitt rum mycket idag, ganska skönt ändå. SKypade med Andreas (han som jag hade sällskap med på planet). Det var trevligt, så skönt att prata med någon som  vet vad man är med om. Pratade även med mamma och pappa på telefon. Det var också trevligt.
Kände att jag var så ledsen imorse när jag vaknade, men efter att ha pratat med alla så blev jag på mycket bättre humör. Är fortafarande sjuk och det är så jobbigt, speciellt när det är så varmt ute. Och detta har ju gjort att jag inte orkar göra så mycket heller.
 
Imorgon börjar då skolan. Är faktiskt inte speciellt nervös. 
Kanske för att jag ska möta upp en tjej innan skolan börjar som ska visa mig runt hela veckan. Någon grej som min skola har för nya elever. Och det känns ju bra. Även fast Sean och hans kompisar också går där. Men nu kommer jag ju faktiskt ha flera alternativ haha. 
 
Igår så var några goda vänner till familjen här. Det var ganska roligt, för dom var så himla tokiga. Skrattade mycket. Sen så åkte jag och Kirstin runt lite och hon visade mig Naomis skola, som ligger ca 30 min ifrån vårat hus. Måste vara jätte jobbigt, med tänka på att jag och Sean bara har 10 min till våran! Men det var kul att se lite andra neighborhoods. 
 
Skenet e på topp även fast denna förkylning tar livet av mig 
 

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Vad är väl en förkylning mot en bal på slottet? Hoppas du får en bra start i skolan och att du lär känna många schysta polare (även om dom e amerikaner) att leka med!!! PoK

    2013-08-27 | 12:41:22
  • Emrika säger:

    Åååhh vad kul det är att läsa allt du skriver. Jobbigt att du blivit förkyld men som du skriver så är det nog inte så konstigt med omställning av tid och luft...

    Hoppas det varit spännande i skolan idag! Superspännande. Lite nervöst ska det ju vara, så man är på topp liksom...

    Själv har jag dragit ut en tand idag så det är sååå synd om mig! Det gick bra dock, så nu ska bara bedövning och blödning ge sig och så några dagar med flytande föda :-(

    Bamsekramar från mig till dig!

    2013-08-27 | 16:03:27

Kommentera inlägget här: