Utbytesstudent Boise, Idaho

SLC

Kategori: I USA

Nu sitter jag på flygplatsen i Salt Lake City. Mitt plan går om lite mer än 2 timmar så jag passar på att blogga. Hade väldigt trevligt sällskap hit av en kille som hette Andreas som också skulle till Idaho. Han skulle dock till ett helt annat ställe så han har redan åkt. Men måste säga att den 5 timmar långa flygresan gick extremt fort med sällskap.

Just nu känner jag mig bara nervös och glad. Och massor av andra konstiga känslor. Tror jag börjar förstå att jag ska stanna här i 10 månader. Det är ju nu allting börjar på riktigt! Ska bli så spännande att träffa min familj, är dock extremt nervös, men är övertygad om att det kommer gå bra ändå!

Men måste säga det, att det märks stor skillnad på folket här och i NY. Detta är verkligen amerikanskt! Och det tycker jag bättre om. Lustigt egentligen hur det kan vara så annrolaunda, även fast det är i samma land. 

 

Ni får nöja er med en bild ifrån igår, för jag har ingen sladd just nu så kan inte lägga ut nya bilder

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: