Utbytesstudent Boise, Idaho

New York day 1

Kategori: I USA

Sitter nu på hotellet efter en hel dag i NYC. 10 timmar blev det och dagen har gått så himla fort! Orkar inte riktigt berätta om alla ställen besökt, men några var iaf Time Square, Central Park, Rockafeller, sedan gick vi även över 2 timmar på Victoria's secret och forever 21 haha! 
 
Kör på bilder nu!
Hanna och Emilie på bussen på väg in till stan. 
Nathalie och Emilie när vi kommit fram, dessa två jag delar rum med också!
Någon slags sjö i Central Park
Vi gick på the high line, som jag verkligen velat åka till! Och nu fick jag äntligen gå där och de var så himla fint!
Brudarna, dock var det 2 till som inte syns
Vi svenska tjejer som är här just nu -Emilie som tog kortet. Drog med alla till en diner som jag brukade äta på förra året när jag var i New York, de har verkligen bästa maten någonsin.
 
Har ett par helt ok bilder till men orkar inte lägga upp dom för då måste jag vända på dom, och det är ju sååå jobbigt. Nu ska vi iaf snart på ett möte, jag skulle faktiskt vela sova nu. För jag är verkligen inte van vid tiden här (klockan är endast 7.30pm). Men efter mötet bilr det sova för att vara redo inför sista dagen imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Va kul att höra Ha en bra dag

    2013-08-20 | 06:24:45

Kommentera inlägget här: