Utbytesstudent Boise, Idaho

Lazy

Kategori: I USA

Tid här: 1.30pm
 
Igår och idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Har mest tagit det lugnt för jag har blivit förkyld. Verkar som det är ganska vanligt bland utbytesstudenter ca en vecka efter man kommit fram. 
Antagligen för att det är så varmt ute och kallt inne iaf. Det suger.
 
Igår städade jag iaf, bakade muffins och diskade. Mår lätt dåligt när jag inte gör något så det kändes genast bättre när jag gjorde något. Senasre på kvällen skulle jag min v-mamma Kirstin och Naomi iväg och titta på någon föreställning för de kände 2 av personerna som var med. Men vi fick inte komma in för jag och Naomi inte var över 21. Så vi hyrde en film istället. Gick oh la mig efter typ halva. Har varit så trött se senaste dagarna. Inte så konstigt egentligen.
 
Idag gick jag upp vid halv 11 och då åkte jag, Sean och Kirstin och handlade mat. Intressant att se en amerikansk mataffär. Det var stort och de hade så himla mycket konstigt. 
 
Ikväll kommer några av familjens kompisar hit tror jag. Innan dess ska jag städa mitt badrum, det är min "söndasuppgift", skulle man väll kunna kalla det. 
 
Boise river som åker igenom hela Boise. Så himla vackert med bergen i bakgrunden också.
Jätte dåligt bildkvalite, men vi har ett zoo här och för 2 kvällar sedan när vi skulle till Downtown så stack två giraffer upp. En trevlig överraskning! Mitt i ett bostadsområde också så det såg så roligt ut.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: