Utbytesstudent Boise, Idaho

Friends

Kategori: I USA

Tid här: 15.55pm
 
Har precis kommit hem efter att ha varit med Sean och tre av hans kompisar. Det var trevligt och vi var där i några timmar. Känns bra att prata med lite människor också, för jag känner mig lite smått ensam och får lite hemlängtan när jag inte gör något. Så det var kul att komma ut lite.
 
Det var väldigt amerikanskt allting, de 2 tjejerna som var med pratatde extremt mycket skit och det var mycket drama. Så lite intressant att lyssna på. Sen åt dom väldigt mycket kakor. Och vi var då hemma hos Dimitri, som bodde i ett extremt stor amerikanskt hus, och alla gick och tog mat och satt på diskbänken utan att fråga. Skulle typ aldrig hända i Sverige. Men det var kul. 
Dom ska även gå i samma årskurs som mig, och dom har berättat och varnat om massor av människor för mig så jag inte hamnar i fel kretsar. Känns väll också lite bra.
 
Vet inte riktigt vad som händer ikväll men ska nog antagligen bara umgås med familjen. Känns faktiskt lite tråkigt, för dom frågar mig vad jag vill göra, och jag har ingen aning. Jag vet ju inte vad som finns att göra här. Så vi stannar mest hemma då. Vill ju ut och göra saker. Men det blir nog antagligen bättre när jag börjat skolan. 
Dom jag var med idag har nämligen pratat om lite ställen de vill ta mig till, så det blir nog bra iallafall.
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken underbar bild på dig :) Du får väl baka muffins om du inte har något att göra.

    2013-08-24 | 13:25:49
  • Sara Adlers säger:

    Åh vad kul att du har träffat kompisar från skolan! Kul att se bild på ditt nya rum, du ska få se mitt nya också!! Kram och puss

    2013-08-25 | 21:30:09

Kommentera inlägget här: