Utbytesstudent Boise, Idaho

Bilder omg

Kategori: I USA

Tid här: 20.48
 
Börjar dagens inlägg med en fråga: 

hur stor är skolan?? hur många elever går där? :-) xoxo

Min skola går det ca 1200 elever i. Känns dock som färre, för jag trodde det skulle vara as svårt att komma fram på rasterna, vilket det inte är. Det är 2 våningar med låååånga korridorer. Sen har vi tydligen en till del av skolan där jag aldrig ens varit för jag inte har några klasser där. Men ska gå dit någon dag för att utforska lite.
 
Okej dagen då, vanlig dag egenltigen. Åkte hem till Dimitri och åt lunch. Somnade på historian. Försökte byta från keramik, vilket inte gick, vilket sög. Aja. När jag kom hem var jag ledsen. As ledsen. Hade dock inte hemlängtan så det känns bra. Pratade ut med mamma och pappa, ni är bäst. Sen släpade Kirstin och Naomi med mig till biblioteket här. Den var en varm promenad. Sen stannade vi och åt en väldigt god pizza, på ett ställe som ligger 5 min från vårat hus. Så nu kom jag precis hem. (okej det tog 30 min att ladda upp alla bilder så kom inte precis hem)
 
Och vet ni vad vänner? Jag tog massor av bilder på promenaden! Med en bra kamera till och med!!
So here we go!
Mitt Neighborhood yooo
Dom har ju ett universitet här, som de är extremt stolta över. Älskar att gå igenom campus, känns så himla amerikanskt, precis som på film.
Me and Naomi, knas bild typ
Boise river och berg, alltså jag älskar att bo här omg
Naomi och the river, hon är så go
Bergen igen, man ser dom lite var som när man går/åker runt. Så vackert. Ser fram emot när snön kommer.
Naomi
Och min v-mamma Kirtsin
Och sist men inte minst, pizzan! Nu ska jag nog titta lite på tv. Har inte gjort det sen jag kom hit haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Ser gott ut puss pappa.


    2013-08-31 | 10:31:14

Kommentera inlägget här: