Utbytesstudent Boise, Idaho

Torsdag, Fredag, Lördag

Kategori: I USA

Tja
Har varit lite dålig på att blogga, jag vet. Men tappa lusten lite men ska slänga in ett inlägg iaf.
I Torsdags efter skolan drog jag och Naomi Down Town, köpte kläder på Urban Outfitters och sen en vinyl skiva.
Det var trevligt.
Igår så gick jag, Ethan (nr2) och Naomi på Kims Volleyball match. Sen så gick vi Down Town, tog en fika och gick hem igen. Det var en mysig dag.
Idag ska jag antagligen tråffa Ethan (nr1), vi får se vad vi hittar på. Kör på bilder nu sitället.
Hittade denna vinylskiva för en dollar lol, köpte den dock inte.
Ser ni mina ben hur mycket blåmärken jag har?!?! Lever farligt här alltså.
De har så mycket fin kosnt här, överallt.
 
"The Friendship Bridge"
Fin solnedgång i torsdags
Naomi och Ethan var lagom glada
Så detta var alltså en Junior High match
 
 
 
Drog och tog en kvällsfika, mys
Huttade denna, tyckte om den så var tvungen att ta en bild.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Sista bilden!: underbart citat ju

    2013-09-22 | 00:05:25
  • Håkan säger:

    F..n va skönt det ser ut att kunna gå i kortbrallor o kortärmat, här börjar det bli svinkallt......Brrr PoK

    2013-09-23 | 11:01:33
  • Madde säger:

    Vad kul med Boise!! Jag bodde i New Plymouth (ca 1 timme väster om Boise) när jag var utbytis 2011/2012! Om du inte har gjort det än måste du gå in på Big Lots (finns i Nampa iallafall) och hitta ballerina kex! Och åk till roaring springs om du inte har gjort det än! :)

    Svar: Åh men vad kul! Tror faktiskt jag läste din blogg när du var iväg, du ser så himla bekant ut! Tack så mycket för tipsen! Ska försöka ta mig dit! :)
    Felicia

    2013-09-23 | 14:24:52
    Bloggadress: http://thecollegekid.blogg.se
  • Madde säger:

    Haha jaa jag har bytt blogg nu, hette typ missduchess.devote.se innan :) men hela min historia är flyttat till min nya blogg nu :) Ska vi byta länkar? :)

    2013-09-23 | 19:01:58
    Bloggadress: http://thecollegekid.blogg.se

Kommentera inlägget här: